פרטי התלונה

תלונות איל מקיאג'

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות במחירים. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שישי 19.11.2010 הייתי בחנות איל מקיאג' שברחוב דיזינגוף 179.
הוזמנתי לשם לשיעור איפור טבעי בחינם , לאחר השיעור המוכרת הציעה לי ולחברתי מגוון מוצרים שהם במחיר מבצע בהנחה של 65% ללא הצהרת התנאי שעל פיו עלינו לרכוש קנייה בסך 300.
בחרנו את המוצרים לאחר שהתרשמנו מהמחירים והמבצעים ובשל סיבה זאת החלטנו לרכוש את המוצרים האלו. בעת הגעתנו לקופה וביצוע התשלום שנעשה על ידי המוכרת במהירות , גיליתי בדף החשבון שלא קיבלתי את ההנחה שהמוכרת הבטיחה לי לפני התשלום.
מיד פניתי למוכרת וביקשתי ממנה לקבל הסבר לגבי החשבון כי הנחתי שנפלה טעות בחשבון.
המוכרת הודתה בזה שישנו מוצר אחד שלא קיבלתי עליו הנחה כלל ושאר המוצרים לא קיבלתי עליהם 65% אלא פחות.
ביקשתי ממנה להתחשב בזה ולעמוד בדבריה ולתת לנו את ההנחה שהבטיחה לנו בהתחלה , אך היא טענה שהיא לא תוכל לנקוט שום צעד בלי אישור המנהלת וגם הבטיחה שמנהלת תחזיר לי תשובה ביום ראשון בתאריך 21.11.2010.
חיכיתי לטלפון מהם ביום ראשון אך לא הייתה תשובה מהם, ביום שלמחרת החלטתי להתקשר ולברר אם העניין טופל, ענתה לי אחת המוכרות ואמרה שהמנהלת תחזיר אליי טלפון תוך זמן קצר .
אך המנהלת לא החזירה טלפון ואני הבנתי שזו מן התחמקות ולכן החלטתי לגשת אל החנות בעצמי למרות שאני לחוצה במבחנים ובלימודים.
הגעתי אל החנות אני וחברתי , ודרשתי מן המנהלת לקבל את ההנחה המגיעה לי , המנהלת טענה שלא מגיע לי הנחה כלל ומה שנתנו לי יום שישי מעל ומעבר למה שמגיע לי. אני הסברתי למנהלת כשהתעניינו במוצרים ובמחירים המוכרת נתנה לנו את המחירים בהנחה בלי לציין שאנו אמורים לרכוש מוצרים ב 300 שקל.
המנהלת בכל זאת טענה שאין ביכולתה לתת לי את ההנחה שהובטחה לי על ידי המוכרת , כתוצאה מכך אני הרגשתי מקופחת ומנוצלת הרגשתי שרימו אותי וביקשתי מהמוכרת החזר כספי על כל הקנייה והשארתי אצלה את המוצרים עם הקבלה (שילמתי באשראי) , המנהלת אמרה שתנסה להשיג לי אישור להחזר כספי.
לאחר 10 דקות מציאתי מן החנות מתקשרת אליי המנהלת בטענה שדיברה עם המוכרת שלה והן הגיעו להחלטה שבכל זאת היא מוכנה לתת לי הנחה של 55% כל המוצר השלישי שלא קיבלתי עליו הנחה כלל!!
לאחר תקרית זו לא היה לי חשק לרכוש כלום מחנות זו , אחרי הרגשת הניצול והרמאות , והתעקשתי לקבל החזר כספי על הקניה.
המנהלת אמרה שתנסה לעשות משהו בנדון , והיא תחזיר לי תשובה באותו ביום בשעה יותר מאוחרת (מדובר ביום שני 22.11.2010) .
באותו יום לצערי הרב המנהלת (בת חן) לא החזירה לי תשובה , אך בכל חיכיתי בסבלנות ליום המחרת אולי בכל זאת תהיה תשובה או מענה.
אך לצערי היא שוב מתייחסת בזלזול ואי אכפתיות ולא מתקשרת עד שאני שוב התקשרתי לסניף בפעם הראשונה המוכרת טענה שהמנהלת לא נמצאת ושנחזור אליה יותר מאוחר , נאזרתי בסבלנות והתקשרתי יותר מאוחר וענתה המנהלת והמנהלת טענה שיש לה לחץ בחנות והיא לא יכולה לדבר איתי כרגע... ואמרה שתחזור אליי יותר מאוחר.
בסביבות השעה 7 המנהלת מתקשרת ואומרת שאינה יכולה לתת לי הנחה חוץ מ 55% על הכל וזה עדיין אינו מספק אותי כי הם משקרים לנו ממש בעיניים וזה לא מה שהובטח לי בעת הקנייה, לכן אני פונה אליכם לעזור לי לפתור את הבעיה כי מבחינה עקרונית מאוד מפריע לי שמנצלים אותי ומרמים אותי.
המוכרת והמנהלת הודו שהייתה טעות שלהן , ואני חושבת שחברה מכובדת ומכבדת את עצמה צריכה לשאת בטעויות שלה ולקחת אחריות על עצמה.
ראוי לציין שהשארתי את המוצרים עם הקבלה בחנות עד שאקבל החזר כספי או פיצוי משכנע.
עוגמת נפש , עלבון , זלזול , כספי , בזבוז זמן. סוג הנזק :
החזרת כספי או פיצוי משכנע. פתרון נדרש :

איל מקיאג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה