פרטי התלונה

תלונות איל מקיאג'

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב למימוש שובר נושא התלונה:
לוי הדס שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה- 30/11/09 נרכש בקניון לב אשר בעיר חדרה שובר לקורס איפור בן שלוש שעות כמתנה ליום הולדתי. על השובר לא צויין תאריך תפוגה או תקופה למימוש השובר ואין עליו הערות או שום כיתוב בנושא. היום התקשרתי לקבוע מועד למימושו ונאמר לי ע"י מוכרת בחנות דיזינגוף שעליי לפנות לשירות הלקוחות כי השובר פג תוקף והיא אינה מכירה קורס כזה של 3 שעות. שוחחתי עם עדי נציגה משירות הלקוחות שמסרה לי כי שובר בן שנה הינו פג תוקף ואין באפשרותי לממשו. הסברתי לה שלא היתה באפשרותי לדעת דבר כזה וכי זה לא רשום ומצויין בשום מקום היא אמרה שהיא תעביר את ההערה להבא לחנויות שיציינו תאריכי תפוגה על השובר ואין לה אפשרות לעזור לי. מדובר ביחס מחפיר, בחוסר שירותיות מובהק ובחוסר רצון לבוא לקראת הלקוח ולעזור. מדובר בהטעייה, חוסר גילוי נאות וכל הגדרה אחרת שאוכל להדביק למקרה. עוגמת נפש אחת גדולה מכם חברת איל מקיאג!!!!!!!!!!!!!!
עוגמת נפש ועוד! סוג הנזק :
מימוש השובר ופיצוי! פתרון נדרש :

איל מקיאג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה