טיפול לקוי בלקוחות |
נושא התלונה: |
ניסלי רותם |
שם/כינוי: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום,
ברצוני להתלונן על סניף נתניה בקניון השרון.
הסניף נמצא במצב איום ונורא.טיפול לקוי ומעצבן כל כך לא נתקלתי עדיין.
כל פעם שאני מגיעה לסניף אני מחכה לפחות חצי שעה ליחס כי או ששני המוכרות מאפרות ומספר לקוחות ממתינות,או שפשוט צריך לחכות עד שמוכרת מתפנה מטיפול בלקוחה,אבל חצי שעה זה זמן לא נורמלי לחכות!
גם לאחר פניה לשירות לקוחות והבטחה שהעניין יטופל עדיין המצב לא השתנה.מאז התלונה הייתי כבר פעמיים בסניף ופעמיים כמובן שיצאתי מאוכזבת מחוסר שירות ועצבים גדולים כבונוס.
מבקשת תגובה הולמת,
תודה,
רותם ניסלי
|
שינוי סדר ההתנהלות בסניף ופיצוי הולם לכמות העצבים והפעמים שביזבזתי לשווא את זמני בסניף. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|