פרטי התלונה

תלונות איל מקיאג'

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקראו את התלונה ולא תאמינו שזה אמיתי מה שהם עשו לי! נושא התלונה:
KF חן שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שמי חן,וקרה לי השבוע מקרה כל כך מזעזע עם איל מקיאג...תקראו ותבינו....

לפני כשבוע וחצי רכשתי צללית ועוד מס' מוצרים, מכיוון שהבחנתי בבית שיש לי עוד צללית בגוון מאוד דומה, החלטתי להחליף אותה למוצר אחר.

הגעתי לחנות ,מכיוון שלא היה לי את הקבלה, המוכרת לא הסכימה להחליף, ונאלצתי לעבור "חקירה" של תעודות הזהות שלי ושל משפחתי על מנת לאתר את החשבונית, ללא הצלחה.

הטענה היחידה של המוכרת הייתה:"שרק שירות לקוחות יכול לאשר את ההחלפה הזאת, וזה לא בעיה-אלא רק להתקשר אליהם".

הייתי צריכה להמתין בחנות כ-50 דקות בכדי לקבל מענה משירות הלקוחות, כשענו לבסוף-ניתקו את השיחה.המשכתי שוב ושוב אבל שעות הפעילות הסתיימו.

נאלצי לחזור הביתה מבלי לקבל פיתרון.

פניתי למחרת בבוקר לשירות הלקוחות, ענתה נציגה בשם "סיוון", שדיברה איתי בזלזול ובתקיפות,לא נתנה לי לדבר בכלל במהלך השיחה,הטונציה שלה הייתה מאוד לא נעימה ודיברה אליי ממש בכעס.

כמובן שהייתי ממש בהלם, ניסיתי להסביר שאני לא מבקשת זיכוי או החזר כספי אלא רק להחליף למוצר אחר שווה ערך, או מנגד- להוסיף כסף.התשובה היחידה שקיבלתי ממנה היא:

אנחנו לא מחליפים בלי קבלה,זה מה יש וזו המדיניות שלנו", ואם אין לך מה לעשות עם זה תזרקי את זה לפח".

הסברתי שהמוכרת בחנות הפנתה אותי אליה, והיא ענתה לי :רק המוכרת בחנות יכולה להחליף, לא אני,אם היא היתה רוצה היא הייתה מחליפה לך".

הסברתי לה שוב ושוב שבמעמד הקנייה נתתי למוכרת את מס' הזהות שלי, וכלקוחה- אני לא אשמה שהיא לא תיעדהה את הקנייה בכרטיס שלי.
זו אחריות אישית שלה, לא שלי.

סיימתי את השיחה בתחושה שמזלזלים בי, מטרטרים אותי ועושים ממני צחוק, והיא רק רצתה שארד לה מהרו כמה שיותר מהר.

כאן לא מסתיימת שרשרת האירועים הלא נעימים,
פניתי שוב למוקד- דיברתי עם "יוליה", נאלצת לספר שוב את המקרה,תשובתה הייתה "סיוון זו המנהלת שלי, ואין מה לעשות, ואם את מבקשת לדבר עם מנהל את צריכה לשלוח פקס ואז יטפלו בך".

לא ייאמן איך חברה כמו "איל מקיאג'" נותנת כזה שירות ? וכופה על לקוחה שלה לעבור 7 מדורי גיהנום ומסכת אירועים כזאת בשביל להחליף מוצר?
מעולם לא חשבתי שאיאלץ להתמודד עם בעיה כזאת...

תיכננתי להירשם ללימודים אצלהם...מה היה קורה אז?

אני מאוד מאוכזבת ומטורטרת,מרגישה שזילזלו בי,ושנתקלתי בקיר אטום.
כל כך הרבה אטימות מצידם לכל אורך הדרך, אף אחד לא עשה שום ניסיון או מאמץ לבוא לקראתי ולהקשיב לי.

כאן זה לא נגמר, פיקססתי להנהלה פקס ובו מתואר כל מה שעברתי....התקשרתי לודא שהגיע הפקס ומאז נעלמו עקבותיהם.
אחרי כמה ימים ששמתי לב שאף אחד לא חזר אלי, החלטתי להתקשר שוב...
לקח לי יום שלם להשיג נציגה כי כל הזמן עונה מענה קולי וגם כשעונה נציגה היא עונה ישר ומנתקת. להודעות במענה הקולי שלי כמובן שאף אחד לא חזר.

שאלתי מה קורה אם הפקס שלי והאם מטפלים, היא ענתה שלא קיבלו ממני כלום.
ורק אם אגיד לה את מס' הפקס שאליו שלחתי היא תוכל לבדוק, הסברתי שלא שמרתי אותו, וביקשתי שתבדוק רגע בפקס...

לפתע, הנציגה התחילה לצעוק עלי שהיא צריכה לקום מהכיסא בשביל זה...
אחרי שכנועים מצידי כי הייתי ממש נואשת היא הסכימה, אמרה לי בכעס:
"תמתיני"!.....המתנתי על הקו 20 דקות והיא לא חזרה....

השיחה התנתקה וכמובן-כמה צפוי- עד היום לא היא ולא אף אחד אחר לא דיברו איתי...

עצוב מאוד....מה שבטוח- לאיל מקיאג- אני לא אתקרב יותר.























איל מקיאג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה