פרטי התלונה

תלונות איל מקיאג'

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מבזה וחוסר רגישות שגרמה לעוגמת נפש נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
רח' רוטשילד 42 ראשל"צ כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מוצרים של איל מיקיאג' וצורפתי כחברת מועדון, באותה הזדמנות קיבלתי שובר לאיפור ערב מתנה. לאחר מספר חודשים אחותי ילדה במזל טוב בת ורציתי לתת לה מתנה את השובר. כאשר היא התקשרה והציגה את עצמה נימסר לה שרק אני יכולה לקבל את ההטבה, גם אני פניתי לשרות הלקוחות בבקשה לנסות להבין מדוע לא יכולה אחותי ליהנות מהשובר? לא נרשם עליו שהוא אישי ושאינו ניתן להעברה. בנוסף אני לא מבינה את האטימות וחוסר ההתחשבות שהרי מה זה משנה להם את מי הם מאפרים? אין על השובר ת.ז. אלא רק את שמי בכתב יד, האם זה היחס שמגיע לאנשים ישרים? בקלות יכלה אחותי להציג את עצמה בשמי. שלחתי פקס לשרות לקוחות ולאחר זמן המתנה רב בטלפון נעניתי שהגיע הפקס ותשובה לוקחת שבוע עד שבוע וחצי, הבריתה בעוד שבוע כך שעד שהם ישקלו את תלונתי יהיה כבר מאוחר.
עוגמת נפש סוג הנזק :

איל מקיאג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה