פרטי התלונה

תלונות איל מקיאג'

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השפלה וביזוי נושא התלונה:
‏יום שני ‏12 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רוטשילד 42 כתובת:
תיאור הבעיה:
אמש, 12/11, בשעה 21:00 הגעתי לסניף איל מקיאג' ברחוב רוטשילד, ראשון לציון, בכדי לממש את הטבת יום ההולדת שנשלחה לי למכשיר הנייד, ביום חמישי האחרון, 8/11.
כשהגעתי ביקשתי מוצרים ספציפיים אותם אני רוכשת באופן קבוע, אך נאמר לי כי הם אינם במלאי מזה מספר שבועות.
במשך מספר דקות התלוותה אליי מוכרת, ליאת, וניסתה לעזור לי למצוא מוצר שיתאים לי.
לאחר שלא מצאתי מה שחיפשתי, בחרתי בתוחם שפתיים וניגשתי יחד עם ליאת, לקופה.
ליאת הקלידה את פרטיי במחשב, אך לפתע פניה עטו הבעה מופתעת והיא קראה למוכרת שעמדה לידה, רעות, להסתכל יחד אתה על המסך. שתיהן הסתכלו על המסך, הסתכלו עליי ואז צחקו. כששאלתי מה מצחיק הן ענו "כבר מימשת את ההטבה".
איך זה ייתכן, אם לא הייתי בסניפכם?!
אני, שהופתעתי לחלוטין מההאשמה, ביקשתי לראות ואכן ראיתי כי במחשב כתוב כך.
ליאת ורעות, צחקו עליי, ציירו אותי כשקרנית, פגעו בשמי הטוב והלבנו את פניי ברבים!
מעולם לא התביישתי ככה! יצאתי מהחנות מבוישת!
מילא שאין להם מוצרים במלאי, זה היחס שלהם ללקוחות?!
ואם זוהי תקלה תכנית במחשב?
הרי לא ייתכן שמימשתי את ההטבה מאז יום חמישי, אם לא הייתי באף אחד מסניפכם!
אני דורשת שיחזרו אליי משירות הלקוחות שלהם,
לברר את העניין.
אני אישה מכובדת, ולא ארשה שיתנהגו אליי בצורה כזאת. אין לי שום צורך במתנות חינם, אך במצב כזה אני מצפה ליחס הוגן.
תיתכן טעות במערכת, זו לא סיבה להשפיל לקוחה!
אני דורשת לברר את היחס שקיבלתי מהמוכרות, ליאת ורעות, שביישו אותי ולא חסכו ממני את הבידור שחוו מהסיטואציה.
מצפה משירות הלקוחות לחזור אליי בהקדם.
ענבר.
פרטיי ליצירת קשר:
מספר טלפון נייד: 0506-370154
כתובת דואר אלקטרונית: [email protected]
הלבנת פניי ברבים סוג הנזק :
התנצלות משתי המוכרות על ההשפלה שהעבירו אותי באותם רגעים ופיצוי! פתרון נדרש :

איל מקיאג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה