פרטי התלונה

תלונות איל מקיאג'

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגיעה ועלבון ליד לקוחות רבים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 20.11.12 קיבלתי הודעה על קבלת מתנה בסך 75 שח ל "נשות הלוחמים" עקב מה שעברנו לאחרונה. המתנה מותנת לשבוע ימים.
ביום 27.11.12 נכנסתי לחנות הנמצאת בקניון חולון כדי להשתמש במתנה ולפי עניות דעתי זהו היום האחרון. אחת המוכרות שירתה אותי וכבר בחרתי מתנה שעליה רציתי להוסיף את ההפרש הנדרש. מוכרת אחרת (בלונדינית משהו ) קפצה ובתוקפנות שאגה שלא מגיע לי כלום, ששבוע ימים כבר חלפו , שהגעתי מאוחר מדי...ניסיתי להשמיע את קולי והיא בשלה ועוד טוענת "אין לך מה להעלב" - אמרתי לה תודה רבה אני לא רוצה כלום ויצאתי מהחנות.
הרגשתי גועל , ויכוח דוחה שהיה ליד 4 מוכרות וקונות שהיו בחנות.
עלי לציין שאני לקוחה נאמנה של החברה וברגע זה ממש אין לי כל חשק להיכנס שוב לחנות הזאת או לקנות משהו מהחברה.
אני מבקשת להעיר למוכרת ה"נעימה" שלא קיבלה הדרכה לגבי הסבר פניך לקונה + זכות למתנה נוספת במקום זו שלא קיבלתי.
תודה
עלבון סוג הנזק :

איל מקיאג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה