פרטי התלונה

תלונות איל מקיאג'

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום, שמי אפרת ואני לקוחה שלכם מאז שהחברה שלכם קיימת. מידי כמה חודשים אני רוכשת מוצרי איפור של חברתכם בסכומים מאוד גבוהים. פעם בשנה ביום הולדתי אני מקבלת הודעת סמס שבה אני זכאית לקחת מוצר בסכום של 100 ש"ח. בשני הסניפים בב"ש (קניון הנגב וואן פלאז'ה) היו חסרים המוצרים שאני רגילה להשתמש אצלכם כגון:קונסילר, אודם, תוחם, צלליות ועוד הרבה דברים אחרים. במשך שבועיים הגעתי מידי יום יחד עם אימי שגם היא יחד איתי חווה את אותה סיטואציה וכל פעם מחדש המוכרות שלכם הסבירו שעדיין אין סחורה וחסרים מוצרים. הן הציעו שנדבר עם שירות הלקוחות של החברה על מנת שיאריכו לנו את תוקף המתנה. שוחחתי לפני כחודש עם מישהי מהשירות שאני לא זוכרת את שמה לגבי הודעת הסמס של אימי, היא ציינה בפני שתישלח שוב ושהיא זכאית למתנה ועד שהיא לא תממש את זה זה ימשיך להישלח אליה שוב. גם אני נמצאת באותה סיטואציה שהרי יום הולדתי חל לפני 3 ימים (סוף אפריל) והיום אנחנו בתחילתו של חודש מאי. התקשרתי הבוקר ושוחחתי עם בחורה בשם שרית מהשרות לקוחות שאני חייבת לציין שדיברה בשיא האדישות ולא ניסתה לעזור כלל בעניין של הסמס של אימי. אנחנו לקוחות מאוד טובות של חברתכם וניתן לראות זאת במערכת שלכם, אתם בטח מודעים לעובדה ששוק הקוסמטיקה והאיפור מוצץ במגוון חברות המציעות מגוון רחב של מוצרים ושירות הולם!!! אל תגרמו לי, לאימי ולעוד הרבה אנשים בסביבתי להחרים אתכם וזאת לאור העובדה שהמתנה שאתם מעניקים לא שווה כלל כשאין בעצם מה לקחת. אבקש שמנהל יחזור אליי טלפונית במתן פתרון, תודה.

איל מקיאג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה