פרטי התלונה

תלונות איל מקיאג'

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לביטול עסקת אשראי בטווח של מספר שעות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון ערים כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 30.04.2006 הוזמנה רעייתי לסדנאת איפור שלך חברת איל מקיאג' בסניף קניון ערים בכפר סבא .
בתום הסדנא ולאחר שיכנוע של אנשי המכירות ששהו במקום ביצענו רכישה בסך 1069 ש"ח (חשבונית מספר 213572).
לאחר שחזרנו מהסדנא החלטנו כי ברצוננו לבצע ביטול עסקה על חלק מהמוצרים (ביטול בסך 743 ש"ח).

ביטול עסקת אשראי הינו תהליך מוכר מקובל ומכובד ע"י מרבית הרשתות / מותגים המכבדים את לקוחותיהם!

לאחר שפנינו לשרות הלקוחות ושוחחנו עם קרן,נענינו כי החברה אינה נוהגת לבצע ביטול עסקאות וכי כל שהם יכולים לעשות הוא לתת לנו זיכוי.

אנו כלקוחות נאמנים הסברנו לקרן כי אנו לא מעוניינים לקבל זיכוי וכי גוף כמו איל מקיאג',מן הראוי שיכבד את לקוחותיו ויענה לבקשתם שאינה חריגה ואף מקובלת אצל מרבית הרשתות ההוגנות .

קרן השיבה בשלילה ועל כן,פנינו באמצעות אתר האינטרנט של חברת איל מקיאג' אל נציגת קשרי הלקוחות בשם לוני שסרבה גם היא לאחר מספר לא מבוטל של התכתבויות ובקשות מצידנו.

גדולתה של רשת / מותג מכובד כמותכם היא לאפשר ללקוחותיו גמישות מירבית ויחס של כבוד.
אנו מאמינים כי השכל הישר יגבר על ההיצמדות ל"מדיניות" "ונהלים" שהם הרי נועדו לשרת את הצרכן ולא לפגוע בו.

חברת איל מקיאג' בחרה לצערינו לנהוג בלקוחותיה הנאמנים בחוסר כבוד ,זלזול ופגיעה בחופש המסחר של הלקוח הקטן וכך חשפה את הצד המכוער של מדיניותה מול לקוחותיה.

בברכה
רן אופיר
כספי סוג הנזק :
ביטול חלק מן העיסקה. פתרון נדרש :

איל מקיאג' שירות לקוחות

, תגובה:
אורית ברנע - מנהלת שרו שם ותפקיד:
לקוחה נכבדה,
כפי שתואר במכתבך, בתאריך 30.4.06 בוצעה רכישה על ידך בסך 1069 ₪ בעקבות סדנת איפור שקבלת מתנה.
ביטול העסקה לאחר שבוצעה, אינו נהוג בחברתנו כמו גם ברוב החברות המסחריות.
יחד עם זאת, כפי שהוסבר לך על ידי עובדי החנות וכן על ידי נציגה מטעם מחלקת שירות לקוחות של חברתנו, אנו נשמח להעניק לך זיכוי לקניית מוצרים, בסכום אותו הנך מבקשת להחזיר ושאותו תוכלי לממש בכל עת ובכל סניף של חברתנו.
בנוסף, מאחר ונטען על ידך כי סדנת האיפור שניתנה לך לא ארכה 3 שעות, אלא שעתיים אנו חוזרים על הצעתנו להעניק לך שעתיים נוספות של סדנה במתנה, אשר גם אותה תוכלי לממש בכל סניף ובכל עת.
באשר לטענתך כי גדולתה של רשת היא לאפשר ללקוחותיה גמישות מיירבית ויחס של כבוד, הרי שאנו מסכימים עם טענתך ונוהגים להעניק ללקוחותינו, ואת בכללם, יחס של כבוד בכל עת, אולם כל זאת במסגרת הנהלים והמדיניות של החברה, וזאת על מנת לשמור על קו אחיד ושוויוני, ועל מנת שלא ליצור איפה ואיפה בין לקוחותינו.
אנו מקווים כי אפוא תשובתנו נהירה ומספקת ובכל מקרה נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה והבהרה.
בברכה,
אורית ברנע
מנהלת שרות לקוחות
איל - מקיאג'
תגובה:
זיכוי לקניית מוצרים פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה