אורית ברנע - מנהלת שרו |
שם ותפקיד: |
לקוחה נכבדה,
כפי שתואר במכתבך, בתאריך 30.4.06 בוצעה רכישה על ידך בסך 1069 ₪ בעקבות סדנת איפור שקבלת מתנה.
ביטול העסקה לאחר שבוצעה, אינו נהוג בחברתנו כמו גם ברוב החברות המסחריות.
יחד עם זאת, כפי שהוסבר לך על ידי עובדי החנות וכן על ידי נציגה מטעם מחלקת שירות לקוחות של חברתנו, אנו נשמח להעניק לך זיכוי לקניית מוצרים, בסכום אותו הנך מבקשת להחזיר ושאותו תוכלי לממש בכל עת ובכל סניף של חברתנו.
בנוסף, מאחר ונטען על ידך כי סדנת האיפור שניתנה לך לא ארכה 3 שעות, אלא שעתיים אנו חוזרים על הצעתנו להעניק לך שעתיים נוספות של סדנה במתנה, אשר גם אותה תוכלי לממש בכל סניף ובכל עת.
באשר לטענתך כי גדולתה של רשת היא לאפשר ללקוחותיה גמישות מיירבית ויחס של כבוד, הרי שאנו מסכימים עם טענתך ונוהגים להעניק ללקוחותינו, ואת בכללם, יחס של כבוד בכל עת, אולם כל זאת במסגרת הנהלים והמדיניות של החברה, וזאת על מנת לשמור על קו אחיד ושוויוני, ועל מנת שלא ליצור איפה ואיפה בין לקוחותינו.
אנו מקווים כי אפוא תשובתנו נהירה ומספקת ובכל מקרה נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה והבהרה.
בברכה,
אורית ברנע
מנהלת שרות לקוחות
איל - מקיאג' |
תגובה: |
זיכוי לקניית מוצרים |
פתרון: |
|
|