פרטי התלונה

תלונות מלון רמת רחל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בכרטיס אשראי למרות שלא אושרה ההזמנה ולא בוצעה עיסקה נושא התלונה:
‏יום שני ‏22 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ביצענו הזמנה ל 4 חדרים במלון רמת רחל, נתבקשנו למסור פירטי כרטיס אשראי ונאמר לנו מפורשות שלא נחוייב.
מעולם לא אישרנו את ההזמנה ואף שלחנו מייל לביטול
למרות הכל חויבנו ב 3300 שקלים, מלוא הסכום למרות שלא הגענו למלון וביקשנו מפורשות לבטל
כספי סוג הנזק :
החזר כספי של מלוא החיוב פתרון נדרש :

מלון רמת רחל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה