|
|
|
|
|
|
אי קיום התחיבות לשירות על ביטוח |
נושא התלונה: |
יום ראשון 22 אפריל 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
באר שבע |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב
לפני כ-3 שנים רכשתי מכשיר מיניבר אנג'ל בחברת טבע-בר מי טל. לאחר שנה התחלתי לשלם ביטוח של 45 ש"ח לחודש וכרגע אני משלם כבר שנה שניה את הביטוח. בשנה הראשונה נשבר לי ברז והחברה שלחה לי ברז חדש- נאמר לי כשאך שילמתי על הביטוח שהוא כולל ברזים. לפני חודש נשבר לי ברז, התקשרתי לחברה ונאמר לי שמיד שולחים, אחרי שבועים שלא הגיע התקשרתי שוב, ושוב נאמר: יגיע תוך שבוע. אתמול התקשרתי שוב והמוקדנית אמרה לי שהברזים אינם בביטוח ואני נדרש לשלם תמורת ברז 45 ש"ח. אמרתי לה שנראה לי שעבור ברז קטן מפלסטיק זה קצת מוגזם- אח"כ ביצעתי בדיקה עם חברה אחרת שאיני משלמת לה ביטוח ושם נאמר לי שהמחיר 20 ש"ח.
א. יש כאן הונאה- הברז הוא חלק מהביטוח.
ב. ניצול מחפיר של כך שלכאורה אין לאן לפנות לקניית ברז והפקעת מחיר
תודה
|
מפח נפש |
סוג הנזק : |
לספק ברזים למבוטחים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מי טל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|