פרטי התלונה

תלונות מי טל

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קיום התחיבות לשירות על ביטוח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏22 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב
לפני כ-3 שנים רכשתי מכשיר מיניבר אנג'ל בחברת טבע-בר מי טל. לאחר שנה התחלתי לשלם ביטוח של 45 ש"ח לחודש וכרגע אני משלם כבר שנה שניה את הביטוח. בשנה הראשונה נשבר לי ברז והחברה שלחה לי ברז חדש- נאמר לי כשאך שילמתי על הביטוח שהוא כולל ברזים. לפני חודש נשבר לי ברז, התקשרתי לחברה ונאמר לי שמיד שולחים, אחרי שבועים שלא הגיע התקשרתי שוב, ושוב נאמר: יגיע תוך שבוע. אתמול התקשרתי שוב והמוקדנית אמרה לי שהברזים אינם בביטוח ואני נדרש לשלם תמורת ברז 45 ש"ח. אמרתי לה שנראה לי שעבור ברז קטן מפלסטיק זה קצת מוגזם- אח"כ ביצעתי בדיקה עם חברה אחרת שאיני משלמת לה ביטוח ושם נאמר לי שהמחיר 20 ש"ח.
א. יש כאן הונאה- הברז הוא חלק מהביטוח.
ב. ניצול מחפיר של כך שלכאורה אין לאן לפנות לקניית ברז והפקעת מחיר
תודה
מפח נפש סוג הנזק :
לספק ברזים למבוטחים פתרון נדרש :

מי טל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה