פרטי התלונה

תלונות מי טל

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר לתיקון שלא הוחזר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7 אוגוסט 2007 דיווחנו לחברת מי טל על מכשיר מקולקל שדורש תיקון. בתאריך 14 באוגוסט 2007 הגיע טכנאי ולקח את המכשיר לתיקון בחברה.
יצרנו קשר עם מי טל למעלה מ-20 פעמים על מנת לברר אם המכשיר תוקן או לחילופין מתי הוא יהיה מוכן אך בכל פעם נעננו שהמכשיר עדיין לא תוקן מאחר והחלק הפגום לא נמצא במלאי.
נכון להיום 03 באוקטובר 2007, המכשיר עדיין לא הוחזר אלי!
בעקבות האירוע נגרמה לי עוגמת נפש רבה מאחר ונותרתי ללא המכשיר וללא מכשירי חשמל אחרים (כגון קומקום חשמלי שאותו זרקתי בעקבות רכישת המכשיר של מי טל) אשר נאלצתי לרכוש שוב.
אינני מבין איך חברה בעלת שם אינה דואגת לשירות לקוחות הולם.
כספי סוג הנזק :
החזרת המכשיר המקולקל וכן פיצוי כספי עבור הקומקום החשמלי שרכשנו בעלות של 200 ש"ח פתרון נדרש :

מי טל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה