פרטי התלונה

תלונות מי טל

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים, התחמקות ממתן שירות, אי קיום הבטחה ואי החזר כספי נושא התלונה:
פנחס שמואל ויעל שם/כינוי:
‏יום שני ‏19 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב החורש 36, באר שבע כתובת:
תיאור הבעיה:

ב04/05/08 רכשנו בר מים.
המוצר שהגיע לא תאם את ההזמנה (צבע שונה). על אף שהובטח שתוך שבוע יוחלף המכשיר - מרגע ששילמנו לחברה, על אף שהודיעו שיגיעו להחליף הבר - לא הגיעו ולא יצרו קשר.
החברה טוענת (ומשקרת!) שניסו לטלפן.
מרגע שהבנו שהחברה לא עומדת בהתחייבויותיה ואינה אמינה ניסינו לבטל העסקה (במסגרת 14 ימי עסקים ממועד הרכישה).
שלחנו 4 פעמים פקס לחברה, השארנו הודעות טלפנויות על הרצון לביטול, ודיברנו עם: מירי, אתי ואורטל משירות לקוחות.
ללא הועיל - החברה אינה מוכנה להחזיר את כספנו ולקחת חזרה את הבר (שכאמור כלל אינו תואם את ההזמנה המקורית)
כעת, לאחר הסחבת שלהם, החברה טוענת כי עבורו יותר מ14 יום ועל כן אינם חייבים לקבל המוצר בחזרה.
עוגמת נפש + זמן + עלבון סוג הנזק :
החזר כספי ולקיחת המוצר חזרה פתרון נדרש :

מי טל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה