פרטי התלונה

תלונות מי טל

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ליקויים בדירה נושא התלונה:
גורביץ איגור שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
דרך חיפה 31 קרית אתא 28226 כתובת:
טל. 048728991 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
דצמבר 2001 קניתי דירה מה שנקרא "על הנייר" רק עם תוכנית של דירה. באוגוסט 2003 אני ואישתי נכנסנו לדירה עם פירוט ליקויים נראים לעיין לדירה הזו שנמצאת בכרמיאל. חלק מהליקויים תוקנו, אך בחורף 2004 התברר שדירה לא מאווררת מספיק וכולה מתמלאת בעובש על הקירות ותקרה ובנוסף עוד כמה ליקויים לא משמעותיים יחסית לליקוי זה. ע"פ חוזה וחוק של מדינת ישראל שנה אחרי כניסת דיירים לדירה צריכים להתבצע תיקוני שנת בדק ע"י קבלן "מי-טל הנדסה ושרותים בע"מ" אך עברה שנה ואפילו יותר ואחרי פניות רבות בכתב בפקס ובדואר רשום לא זכיתי לשום תגובה מצד של חברה. חברה לכאורה הייתה נראית רצינית, אבל כאשר פניתי למנהל עבודה שהופנתי אליו שאבי שמו קיבלתי תשובה שהוא לא מדבר עם לקוחות בטלפון ושאשלח פקס. שוב שלחתי פקס ושוב לא הייתה תגובה. כך הגענו לאוגוסט 2004. כמות ליקויים גדלה אך קבלן לא הגיב למכתבים שלי. החלטתי לפנות לחברת שמתמחה בבדיקות ליקויי בנייה. זה כנראה ערער תחושת בטחון של קבלן והוא התחיל לפעול. סה"כ נזק שמחושב בדו"ח ליקויים הינו כ-120 אלף ש"ח (לא כולל עוגמת נפש נגרמה לנו ועלות העברה לדירה אחרת לתקופת תיקונים - יש לי תינוק קטן שלא ניתן לבצע שיפוצים בדירה בנוכחות תינוק, ועוד דברים קטנים שלא כלולים בחשבון זה). קבלן הגיב ע"י שליחת אבי שלא רצה לדבר לפני כן עימי בטלפון והוא כמובן הגיע באיחור של שעתיים (אבל קבלן שולל את העובדה שהוא איחר) וישב איתי על כל הליקויים. ברוב המקרים היו לו תשובות לדו"ח בלי שהוא קם מהכיסא, אבל קבלן שולל גם את העובדה הזו, למרות שלא היה איתו בביקור. אז אבי החליט שמה שהוא !!! חושב לנכון לתקן, יתקנו, ושאר הדברים - הוא לא רואה את הבעיה בכלל. בקיצור התחילו לזרום אליינו טלפונים מקבלנים קטנים שעשו עבודות. אבל.... חלק מהם לא הגיעו בכלל וחלק מהם הגיעו באיחור של כמה שעות ולא עשו דבר (רק רצו לראות את מה שהם יצטרכו לעשות), וחלק מהם הציעו פתרונות יצירתיים כגון: משקוף של דלת כניסה הרכיבו בצורה עקומה, אז למה לפרק את המשקוף - "ניקח פטיש ונעקם דלת כניסה כך שהיא תתאים למשקוף, כמובן שלא הסכמתי לפתרונות מסוג כזה). צריך לקחת בחשבון שכל הפגישות האלו לא נקבעו לאותו יום ולכל פגישה הייתי צריך לקחת יום חופש בעבודה. כך בוזבזו לי 5 ימי חופש שנתי ושום דבר לא התקדם. כתבתי שוב מכתב לקבלן עם בקשה לקבוע פגישות בשעות שאחרי עבודה שלי. כמובן הוא סירב. אך יחד עם זאת החליט לעשות רושם שהוא עושה משהו ומזכירה שלו אריאלה קבעה לי עוד פגישה עם אבי ביום שישי בזמן שנוח לנו (אגב הוא שלח את השמאי מטעמו שגם נתתי לבצע את הבדיקות שלו באמצע יום). באמת שמחתי שסוף-סוף נוכל לדבר ברצינות. אבל...אבי הביא את הפועל שלו עם דלי של צבע לבן והחליט שהוא מתחיל תיקונים מצביעת קירות. כמובן, זה היה צחוק אבל הוא "מאוד נעלב" כשלא נתנו לו לצבוע קירות. לדבר הוא לא היה מוכן. הגיע חורף ושוב עובש ונזילה מהתיקרה. אצל תינוק, לי ולאישתי התחילו בעיות אסטמטיות בגלל העובש כנראה ורוח מהדלת העקומה. כתבתי שוב מכתב חריף לקבלן והפעם שמעון (שמו של קבלן) התקשר באופן אישי!!! וביקש לתת לאנשיו לטפל בבעיה בזמן שנוח להם ולא לי. בגלל שראיתי שנקלעתי במבוי סתום עם הקבלן הזה הסכמתי לתת לפועלים שלו להיכנס באמצע יום לבצע תיקונים. ביקשתי בראש וראשונה להתייחס לפתרון בעית היווצרות עובש על הקירות והתקרה כי זה גורם לבעיות בריאות חמורות אצל כל בני משפחה שלי. כמובן הערתי לו שבעיה זו היא תוצאה מתכנון לקוי של דירה. הוא הבטיח לי שלמחרת ידברו איתי ויקבעו לי לוח זמנים לתיקונים והכל יהיה בסדר. מאז עבר יותר מחודש.
האם אתם יכולים לעזור לי שהתיקונים ייעשו כמו שצריך או שאתם יכולים להמליץ לי על דרך כלשהו לצאת מהמבוי סתום הזה?
כספי סוג הנזק :
תיקון מיידי של ליקויים, פיצוי כספי על ליקויים שקבל פתרון נדרש :

מי טל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה