פרטי התלונה

תלונות ריביירה קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח!!! וזלזול!!! נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
ישרוטל ריביירה קלאב, החוף הצפוני, אילת 88000 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני נסעתי בין התאריכים בין התאריכים ה3-9/06/09 למלון ריביירה קלאב עם חבר שלי וחבר שלו ביקשנו דירונית וחצי שיש בה חדר שינה וסלון ורציתי להתלונן על מס' מחדלים:
1. נאמר לי שהאישור על כך שההזמנה תתקבל תשלח לי במייל ביום ההזמנה (ואני הזמנתי ב26/05/09) , אז היא לא הגיע באותו יום, וגם ביום ראשון ואפילו לא ביום ההזמנה למרות שהתקשרנו ונאמר לנו איזה תירוץ טיפשי לא זה לא אנחנו זה המערכת בקרה אז עד היום בעצם לא הגיע האישור על ההזמנה.
2. נאמר לנו ע"י נציג השירות שממנו הזמנו את החופשה אמר לנו במפורשות שיש טלויזיה בחדר שינה ובסלון כך שאם נרצה לראות טלויזיה חבר שלי ואני לא נצטרך ללכת לסלון- אז תנו לי לספר לכם שלא טלויזיה ולא נעליים
3. שלושתינו ירדנו לאילת ע"מ לעשות קורס צלילה וביקשנו במפורשות מאריה שהחדרנית תסדר את החדר כל יום עד 3 כי הקורס הוא מאוד מאוד מעייף ואין לנו כוח שכשאנחנו חוזרים מהקורס החדרנית תסתובב לנו בין הרגליים- אז הם מצאו לזה פתרון מאוד יצירתי החדרנית הגיעה בשעה 4 (למרות שהם מתחייבים עד השעה 3) ופשוט אמרה לנו שהיא לא מסוגלת לנקות את החדר כשאנחנו נמצאים בחדר אז אחרי שאנחנו מתים גמורים מעייפות מהקורס ומלהתקשר לקבלה להתחנן שהחדרנית תגיע הגיעה החדרנית ואמרה לנו לצאת מהחדר. (תנו לי לספר לכם שאני נמצאת באילת 4 פעמים בשנה ובכל פעם במלון אחר (כזה דבר מעולם לא הייתה החדרנית שאמרה לנו דבר כזה!!)
4. נציג השירות שממנו הזמנו את החדר הבטיח לנו 15% הנחה במסעדות ישרוטל אז שהתקשרנו לבדוק מה קורה עם האישור נציגה אחרת אמרה לנו שהיא לא רואה את זה שזה מתועד ושהמבצע הזה נגמר אבל בגלל שהנציג שממנו הזמנו הבטיח לנו אז היא תתן לנו 10% ולא 15% אז תנו לי שוב לספר לכם שגם זה לא בוצע ולא תועד שוב בשום מקום!!!
5. במהלך כל ימי השהות שלנו במלון דברים התקלקלו לנו ללא הירף ביום הראשון המקרר והמזגן ביום השני שוב המזגן וכן הלאה וכך אב הבית הכיר אותו כבר באופן אישי ובנוסף לכך השיא היה שביום האחרון המזגן שלנו בחדר שינה טפטף כל הלילה מבלי ששמנו לב והוא טפטף על כל המזוודה שלנו והרטיב אתה לחלוטיןןןןןןן לא נשאר לי בגד אחד יבש!
יחד עם את שהתלוננתי כבר קיבלתי יחס משפיל ומחפיר שבו נציגי השירות ניתקו לי את הטלפון בפנים ועד שלא איימתי בתביעה לא הועברתי למנהל שלבסוף אמר לי שאין מה לעשות עם זה ויש\ רק בנאדם אחד שמטפל בעניין ואותה היה מאוד מאוד קשה להשיג וכשהיינו בזמן המלון מי שניסתה לטפל בנו מהמלון כל פעם שאלה אותנו מה השירות לאורח עדיין לא יצרו אתכם קשר???
רשת של שקרנים ישרוטל ריביירה קלאב- לא יותר מאכסניית נוער עם חדרנית בימים א-ה ובימי שבת החלפת שקיות זבל ומגבות בלבד!
לקח: כל מה שמבטיחים לכם תבקשו את זה כתוב וחתום ועד שלא שולחים לכם את זה אל תסכימו לשלם!!
אותנו ואת שאר מועדון הצלילה שלנו הם כבר לא יראו יותר!!!
וכספי ועלבון סוג הנזק :
פיצוי הולם!!! פתרון נדרש :

ריביירה קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה