פרטי התלונה

תלונות ריביירה קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מיטרד יומי,עוגמת נפש נושא התלונה:
סיבידיה מוטי שם/כינוי:
‏יום שני ‏03 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
ישרוטל ריביירה קלאב, החוף הצפוני, אילת 88000 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום
שמי סיבידיה מוטי והתארחתי במלון רביירה קלאב באילת בין התאריכים 3-6/5/10,
לאחר שהזמנו חופשה כארבעה חודשים מראש באתר כל הקודם.
בהגיענו למלון נאמר לנו שאין חדר עם מרפסת פנוי,כיוון שהחדרים הנ"ל עברו ריסוס.הדבר פגע במצב רוחנו במידה ניכרת מאחר שהזמנתנו התבססה על הנתונים באתר האינטרנט שהחדרים הם עם מרפסת צמודה.ונאלצנו להתפשר על חדר רגיל..
בבוקרו של היום השני נאלצנו להתעורר בשעה 6 בבוקר בגין רעש עבודות גיזום עצי הדקל מתחת לחלון חדרנו. העבודות כללו השלכת הגזם מראשי העצים ונפילתם לריצפה וגרירת פחי אשפה.
המיטרד גרם לנו לפנות לפקיד הקבלה,שידאגו להפסיק את העבודות מיידית.לא ציפינו שחופשתנו תופר בשעה כה מוקדמת,ואכן קצין הביטחון נענה לדרישתנו, והובטח לנו שחופשתנו לא תופר לאלתר.
בבוקר שלמחרת הופתענו לגלות שהמצב חזר על עצמו מתחת לחלוננו ושוב באותה השעה (6 בבוקר), והפעם עם שטיפת הרחבה, תעלות הביוב וריהוט הבריכה בעזרת זרנוק של כיבוי אש,דבר שגרם לרעש מחריד,ולסיבה ששוב טרדה את שנתינו ומנוחתינו.
חיכינו לחופשה הזו בכדי לנפוש ולנוח, ומאידך גילינו שאנו ניקלעים למצב קיצוני של השכמות הזויות, לחוסר שלוה ומנוחה ועצבים מיותרים...לא זו החופשה שאליה פיללנו !!!
מאחר ואין באפשרותנו לנפוש בכל מלון כאוות נפשנו,ובעקבות הפירסומים שאנו מגיעים למקום שקט ואינטימי,עם אוירת שלווה ורוגע,המציאות טפחה על פנינו וגילינו שההיפך הוא.חזרנו מהלא חופשה עייפים וטרודים,וזקוקים עכשיו למנוחה וחופשה אמיתיים.
אודה לכם על התייחסותכם הרצינית לפנייתינו,וקבלת פיצוי הולם בהתאם.
עצבים,עייפות,חוסר נחת סוג הנזק :
פיצוי,פתרון הולם לחופשה שנהרסה פתרון נדרש :

ריביירה קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה