פרטי התלונה

תלונות ריביירה קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מצב חדרים ושירות ירוד במלון ישרוטל ריביירה קלאב נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
ישרוטל ריביירה קלאב, החוף הצפוני, אילת 88000 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני יחד עם אשתי ושני ילדי התארחנו במלון "ריביירה קלאב" אילת בין תאריך 30/05/2010 לתאריך 03/06/2010. ברצוני להביא לידיעתכם את העבדות הבאות אודות רמת חדרים ושירות במלון:
1. עם הגעתנו למלון הוצע והומלץ לנו לשדרג את דירונית אשר הזמנו לדירונית גן. אנחנו קבלנו את ההמלצה וביצענו שדרוג.
2. עם כניסתנו לחדר דרך למרפסת הייתה פתוחה ובלט לכלוך רב על השולחן והכיסאות. אנחנו התייחסנו לזה כאל טעות אנוש ולכן ניקינו את השולחן והכיסאות בעצמנו מבלי להודיע לשירות חדרים.
3. מיד לאחר מכן שמנו לב לכתמים על הספה בסלון. מיד התקשרתי לשירות חדרים ובקשתי להחליף את הספה. תוך 30 דקות הגיעו שני עובדי מלון עם ספה אחרת אשר הייתה מוכתמת גם. כל תלונות שלנו לגבי כתמים על ספה חלופית נענו בתשובה שאין ספה חלופית אחרת ואנחנו צריכים להסתדר עם הספה הקיימת.
4. בהמשך אותו יום גילינו כתמים על מצעים בחדר השינה. הודעתי לשירות חדרים על כך אך לא קיבלתי שום התייחסות.
5. מתוך 5 ימים בהם התארחנו במלון חדרנו נוקה רק פעמיים ורק לאחר בקשה מיוחדת . הפעמיים הנוספות לא בוצע ניקיון יומי חרף בקשתנו מפורשת על כך.
6. בנוסף ברצוני לציין את העובדה שבריכת ילדים הייתה מלוכלכת עם שאריות מזון, שתייה ושקיות ניילון מפוזרות סביבה (כך שגם לא יכולנו להרשות לילדינו להיכנס לתוכה) עושה רושם שאין אחראי שאמור לשמור על ניקיון הבריכה במהלך שעות ביום.
7. מספר מילים על אבזור המטבחון: מחבטות ישנות ומעוקמות עם ציפוי טפלון שנסרט והסר - הופכות לכלי בישול מסרטן שלא לדבר על מראה מחריד! פשוט תוציאו אותם מהחדרים!

כל העובדות הנ"ל פרטתי בפני עובד דלפק הקבלה ובעקבות כך יום לפני העזיבה הוזמנתי לחדר של מנהל דלפק הקבלה לשיחת בירור. במהלך השיחה הוא קיבל את כל טענותיי והבטיח שרמת שירות תשתפר. בין היתר הובטח שעוד באותו היום יתבצע ניקיון בחדר (שלא בוצע בשעות הבוקר חרף בקשה מפורשת מצדנו). אך בפועל זה לא קרה – הניקיון לא התבצע עד ליום עזיבתנו. באותו יום הוזמנתי לדלפק קבלה וקיבלתי פיצוי כספי בשווי 170 ש"ח.

לסיכום: איני חושב שפיצוי בגובה של 170 ש"ח הינו פיצוי הולם עבור חופשה שעלותה 1708 ש''ח בהתחשב בשירות מתחת לכל ביקורת ורמת חדרים כה ירודה !!! האם השירות המתואר תואם את הגדרת רשת "ישרוטל" למלון 4 כוכבים? האם זאת רמת שירות לקוחות ותחזוקת חדרים לה אנחנו אמורים לצפות בכל מלונות רשת "ישרוטל"?

בתאריך 27/10/2010 העברתי את התלונה דרך אתר www.isrotel.co.il וקיבלתי אישור שהתלונה התקבלה, תבדק ונציג מטעם ישרוטל ייצור עימנו קשר בתוך 3 ימי עבודה. בפועל עד היום 11/11/10 אף נציג מטעם ישרוטל לא יצר עימנו קשר!
קלקלו חופשה משפחתית סוג הנזק :

ריביירה קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
ריביירה קלאב שם ותפקיד:
שלום, תגובה:
קיבלנו בתודה את פנייתכם.
אנו נבדוק את הפרטים ונשוב אליכם בהקדם.

מרכז שירות לאורח ישרוטל.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה