פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות לקויה וזלזול פוגע משכו אותנו זמן רב עקב טעויות בהכנת הטבעות נושא התלונה:
‏יום שני ‏04 ‏נובמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
סניף כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אף זוג מאורס לא רוצה/צריך לעבור מה שעובר עלי ועל ארוסי עם רשת רויאלטי. הזמנו טבעות נישואין הכי פשוטות לפני בערך חודשיים ואנחנו היום פחות מחודש לפני החתונה ואין לנו טבעות!!! אנחנו צריכים ללכת עכשיו לחנות אחרת ולהזמין טבעות חדשות והחתונה עוד פחות מחודש!
לפני בערך כחודשיים ביצענו את הרכישה אני מידה 7 וחצי ובן זוגי מידה 21 חיכינו שבועיים וחצי והטבעות חזרו לא במידה שהזמנו! שלי מידה 8 ושל בן זוג 26!!! חמש מידות יותר גדולות ממה שהזמין! זה נראה קטנוני שאני דורשת כפי שהזמנתי מידה 7 וחצי ולא 8 אבל אין מה לעשות חצי מידה זה משמעותי באצבעות מידה 8 כבר החליקה לי מהאצבע.
עשינו הזמנה מחדש לקחו שוב מידות ולמרבה הפלא המידות שלנו נשארו אותו הדבר. ואחרי שבוע התקשרו אלינו מהחנות שנגיע למדוד שוב את הטבעות כי העובדת הבכירה בחנות רוצה לראות את המידה בעצמה (אני לא מבינה מה יש פה למדוד שוב זה הכול כלי מדידה של החנות ולפי מדדים שלהם). ארוסי דובר השפה הרוסית והמוכרת דיברה איתנו רק ברוסית למרות שהערתי לה שזה לא נעים לי ושאני לא מבינה רוסית וביקשתי כמה פעמים שתדבר עברית. היא זילזלה בי והמשיכה לדבר ברוסית. ואז היא אמרה לי שהיא רוצה לקחת לי מידה אבל שהצמיד עם הטבעות זה שבעזרתו מודדים יהיה ביד שלה. ראיתי שהיא רוצה למדוד לי מידה ממש קטנה ואמרתי לה שזה יכאיב לי באצבע ושאני רוצה למדוד בעצמי. היא התעצבנה ואמרה לי שאם זה לא ביד שלה היא לא מודדת לי. לבסוף הושטטתי לה את האצבע שלי והיא משכה לי את טבעת המדידה בפראות וגרמה לי לכאב רציני. חיכינו עוד שבועיים וחצי ואז אני כבר עירבתי את השירות לקוחות (גם זה לקח הרבה זמן עד שחזרו אלי והשארתי מס' הודעות) וסיפרתי לגב' גליה על כל ההתנהלות של הסניף והובטח לי שהפעם הטבעות יהיו במידה יום חמישי 31/10/13התקשרו אלינו בשעה 20:15 מהסניף (אחרי שאנחנו בצהריים התקשרנו) ואמרו לנו שהטבעות מוכנות ושנבוא לקחת אותן ביקשתי מהמוכרת למדוד את הטבעת שלא נגיע סתם שוב ונתאכזב, אני לא מבינה למה הם לא עושים זאת לפני שמזמינים את הלקוח לבוא לאסוף את הטבעות, מה הבעיה ברגע שהטבעת יוצאת מהמפעל או עדיין במפעל למדוד אותה?!?. ואיזו הפתעה שוב הטבעות לא במידה הפעם הטבעת קטנה מדי, מידה 7. אתמול 3/11/13 שוחחתי עם גברת גליה נוי והיא אמרה לי שהייתה טעות בכלי המדידה בסניף בקניון ערים ויש מכשיר מדידה חדש אבל לפי המכשיר הישן מדדו וראו שהטבעת במידתי. אני כבר רציתי לעשות ביטול עסקה אבל היא שיכנעה אותי ואמרה לי שחבל מאוד ושנבוא לקחת ונקבל פיצוי קטן והטבעות ישלחו לסניף הוד השרון ואם לא נרצה את הטבעת יעשו לנו ביטול עסקה ישר במקום. אמרתי לה שאני לא רוצה פיצוי רק את הטבעת. אתמול הלכנו שוב לסניף וכמובן שהטבעת הייתה במידה 7 זאת אומרת קטנה מדי ושל ארוסי גדולה עליו במידה הגיע במקום במידה 21 מידה 22.והמוכרת בסניף אמרה לי שאף אחד לא מדד את הטבעת בחנות היא רק פתחה את השקית לראשונה שבאנו. זה מראה על כך שהטבעת לא נמדדה כפי שנאמר לי על ידי הישירות לקוחות וכמובן שגם לא הסכימו לעשות לנו ביטול עסקה. היום 4/11/13 התקשרתי ודיברתי עם גברת לימור מנהלת מעבדה שזילזלה בתלונתי וניסתה להציג מצג כאילו זה לא נורא מה שקרה ואי אפשר להגיע למידה רצויה (למה לא אמרו לנו את זה ברגע שרכשנו?) שכמובן הציעו לי לחכות שוב לטבעות אני לא הסכמתי. לאחר מכן דיברת שוב עם גברת גליה נוי שניסתה לשכנע אותי שיתקנו שוב את הטבעת.אני סירבתי ואמרתי לה שתדבר עם ארוסי כי לי אין כוחות יותר להתמודד עם הנושא.היא התקשרה אליו ואמרה לו שאני הסכמתי!!!!! הוא התקשר אלי ואני אמרתי לו שזה שקר גס, לאחר מכן הוא התקשר אליה שוב וממש התווכח איתה כדי לבטל את העסקה. היא אמרה לו שאנחנו לא בני אדם ושלא מגיע לנו פיצוי כי ביטלנו את העסקה! למה להגיד לנו דבר כזה?!? אנחנו סחוטים, נגרמה לנו עוגמת נפש רצינית אף אחד לא הציע לפצות אותנו לאחר ביטול העסקה או לבוא לקראתנו באיזשהי דרך. למרות שביקשנו וגם אמרנו שזה לא יעבור בשתיקה..
אני עורכת דין במקצועי וארוסי בא מתחום הרפואה אנחנו באמת זוג מנומס וסבלני ורשת רויאלטי ניצלה את הסבלנות שלנו. כל פעם שהיינו צריכים להגיע למדידות פיספסנו שעות עבודה וביום שבו רצו שהעובדת הבכירה נדמה לי ששמה ליליאנה תמדוד לנו הם יכלו רק שישי וארוסי הפסיד יום עבודה בשביל המדידות. עכשיו עם כל הלחץ והמחסור זמן פחות מחודש לפני החתונה אנחנו צריכים למצוא טבעות חדשות. את טבעת האירוסין שארוסי רכש גם אותה ברויאלטי גם לא הצליחו לעשות לי למידה שרציתי והיא גדולה עלי.
היום נשארנו עם טבעת אירוסין גדולה טעם רע ובלי טבעות נישואים פחות מחודש לפני החתונה.
שנים אני ומשפחתי לקוחות קבועים של רשת רויאלטי וקונים בסכומים נכבדים וההתנהגות הזאת לא ראויה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה