פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות מוצר שנרכש ברשת והטיפול של הרשת נושא התלונה:
קובי לילך שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אבקש להתלונן על רשת רויאליטי אשר באופן מודע אינה מכבדת את לקוחותיה ולהלן תיאור חווית הרכישה שלי ברשת זו שמניחה שיגרום ללקוחות להדיר את רגליהם מחנויות הרשת ולרכוש בחנויות תכשיטים אחרות. באוקטובר 2012 רכשתי לרגל יומהולדתי טבעת יהלומים בעלות של כ- 4500 ש"ח. מרגע קבלת הטבעת האצבע עליה ענדתי אותה השחירה. כמובן שהטבעת הוסרה בכל פעם שהיה עליי לבצע עבודות נקיון לרבות הדחת כלים. הטבעת התנהגה כאילו מדובר בטבעת נחושת שנרכשה בשוק ולא ברשת רויאליטי שמתהדרת במוניטין שלה ובהיותה קשובה ללקוחותיה. הטבעת נשלחה לניקוי מס' פעמים וכבר לאחר שחזרה האצבע שוב היתה משחירה. אבקש לציין שאני עונדת טבעות נוספות אף הן 14 קראט זהב והאצבעות מעולם לא השחירו. בנוסף לכך פעמיים נפלו יהלומים מהטבעת ונאלצתי לשלוח אותה לתיקון. כשפניתי ללימור שהיתה מנהלת המעבדה לגבי השחרת האצבע היא ביקשה שאשלח אותה שוב כדי לראות מה ניתן לעשות. סרתי שוב לסניף בו נרכשה הטבעת - סניף הקריון בקרית ביאליק ושלחתי אותה בצירוף מכתב מפורט ולתדהמתי הטבעת חזרה כמו שהיא והתבקשתי לבוא לאסוף אותה לאחר ששוב נטען שבוצע ניקוי וחידוש לטבעת כפי שקרה כבר מס' פעמים בשנה וחצי האחרונות. גם הפעם לאחר יומיים האצבע השחירה
לסיום, אבקש לציין את עוגמת הנפש הרבה שלי מהתנהגות הרשת בייחוד לאור העובדה שמדובר בתכשיט שנרכש בסכום לא מבוטל ובטרטורים חוזרים ונשנים שלי לסניף בו נרכשה כדי לשלחה בכל פעם או לתיקון או לניקוי שכלל לא עזר. חבל מאוד שרשת כמו רויאליטי אשר חרטה על דגלה שביעות רצון לקוח כאחד מערכיה לא מתנהגת כך בפועל ולוקחת אחריות על בעיה אמיתית שכנראה מעידה על איכות מוצריה. לא זו הציפיה כשרוכשים מוצר מרשת שאמורה לעמוד מאחורי מוצריה. במקרה שלי גם שירות הלקוחות של הרשת התגלה במלוא חולשתו ולא סיפק כלל פתרון.
לאור ניסיוני המר, בטוחני שלא אכנס לרשת רויאליטי בעתיד ואדאג ליידע את מכריי בנוסף לשיתוף הצרכנים אשר גולשים ברשת
בברכה,
לילך ***
ולהלן תיאור החויה שלי

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה