|
|
|
|
|
|
אחריות על תכשיטים |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי צמיד לאמא שלי ונרשמתי כחברת מועדון ובנוסף יש לי תעודת אחריות
אמא שלי ענדה פעמיים את הצמיד ובשתי הפעמים הוא נפל ונראה שיש בעיה בסוגר שלו שהוא אינו תקין
אמא שלי ניגשה לבית העסק בקניון עזריאלי קרית אתא וביקשה שיתקנו את הסוגר או יחליפו לסוגר אמין מכיוון שפעמיים יכלה לאבד את הצמיד בגלל הסוגר ומדובר בצמיד מאוד יקר
התשובה שקיבלה מהחנות זה שהם יתקשרו להגיד לה מה עלות התיקון
איזו מן אחריות על מוצר אם תוך פחות מ4 חודשים הוא לא תקין ואין כיסוי על תיקון?!
|
כספי |
סוג הנזק : |
כיסוי מלא עבוד עלות תיקון או החלפת סוגר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
רויאלטי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|