פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החלפת רצועה לשעון seiko נושא התלונה:
בר לימור שם/כינוי:
‏יום שישי ‏21 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
רחוב המלך ג'ורג', ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום ו', ה-21/7/06 ניגשתי לחנות רויאלטי שברחוב המלך ג'ורג' בירושלים כדי להחליף רצועה לשעון seiko שרכשנו באילת לפני כשנה. הרצועה נשחקה, והיה לי ברור שניתן יהיה להחליפה ברויאלטי, שהרי הם היבואנים של seiko בארץ, ואני יודעת שהם כן נותנים שירות מעין זה.
אך לתדהמתי הרבה, המוכרת שהיתה בחנות לא הסכימה לקבל ממני את השעון ולהחליף את הרצועה בטענה ששירות זה ניתן רק לשעונים שנרכשים אצלם, ורק בתוך שנה מיום הקנייה.
דבר זה נראה לי מגוכך ומקומם נורא. שעונים אלו גם כך יקרים, ומדובר בחברה ידועה ומוכרת. לא נראה לי הגיוני שאדם משקיע את כספו בשעון יוקרתי כ"כ ולא יוכל לתקנו בעת הצורך.
אשמח מאוד לקבל את עזרתכם בעניין.
בתודה מראש,
לימור בר









רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
רביב כבסה-מנהל שרות לק שם ותפקיד:
שלום רב,
יבואנית שעוניי סייקו בישראל(היבואנית הרשמית) היא חברת "אומטיים" שבין היתר הינה בעלת רשת חנויות התכשיטים:"רויאלטי".
חברת אומטיים מספקת שעוניי סייקו למאות חנויות שעונים בארץ וכאשר לקוח נתקל בבעייה עליו להעביר את השעון באמצעות החנות ממנה רכש אל חברת אומטיים,אם רכש מחנות פרטית -אז דרכה,ואם רכש ברויאלטי-אז באמצעות רויאלטי. רויאלטי איננה משמשת כגשר להעברת שעונים לתיקון שנמכרו בידי אומטיים עבור חנויות מורשות ברחבי הארץ.
הדרכים להעברת השעונים הינה בדואר רשום,באמצעות מסירה בשרות הטכני בת"א או כאמור באמצעות החנות בה נרכש השעון.
תגובה:
מאחר והגברת רכשה את השעון באילת ואין זה הגיוני שתיסע מירושלים לאילת בכדי להעביר שעון לתיקון בת"א,אשמח להפעיל שיקול דעת ולאפשר לגברת במקרה זה למסור את השעון בכל אחת מחנויות רשת רויאלטי שתבחר.
על הגברת להגיע לחנות ולבקש מהדיילת להעביר את השעון (בצרוף תעודת אחריות וחשבונית)לידי "רביב-מנהל השרות"(אנוכי) לפי בקשה שלי. לכשיגיע השעון אליי אטפל בעניין בדחיפות.
תודה רבה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה