פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מאפשרים החלפת מוצר פגום נושא התלונה:
‏יום שישי ‏11 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון שבעת הכוכבים,הרצליה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 9.7.06 נקנו עבורי כמתנה שרשרת ותליון בסניף שבעת הכוכבים בהרצליה.
בתאריך 10.8.06 כשעמדתי לענוד את השרשרת גיליתי כי חסרה אבן בתליון ובנוסף יש סדק בשרשרת ולכן למחרת הבאתי את שני המוצרים חזרה לסניף לצורך בירור. בסניף נאמר לי כי ניתן לשבץ את האבן חזרה בתליון ולתקן את השרשרת.

בנוגע לתיקון התליון הסכמתי... אך בנוגע לתיקון השרשרת, סירבתי לתיקונה וביקשתי החלפה מכוון שהתיקון יפגע באיכותה ובנוסף אין באפשרותי להגיע כל פעם לסניף על מנת לתקנה. בקשתי לא נענתה ונמסר לי כי ייצרו איתי קשר ביום ראשון הקרוב, לאחר שהמנהלת, גילי תבדוק את הבעיה. איש לא יצר איתי קשר ביום ראשון ולכן ביום שני פניתי בעצמי טלפונית לסניף ונאמר לי כי עלי ליצור קשר עם גילי . בשיחתי הטלפונית עם גילי, נאמר לי כי ההחלפה לא תבוצע, אלא רק התיקון והנזק שנגרם הינו באשמתי, עקב שימוש לא נכון במוצר.
ברצוני להדגיש כי המוצר נמצא ברשותי חודש ימים בלבד וענדתי אותו פעמיים בלבד ובשאר הזמן הוא היה מונח בתוך הקופסא המקורית. הנני מכירה ויש ברשותי מוצרים מסוג זה ומעולם לא נוצרו סדקים מכוון שהשימוש הינו בהתאם להוראות ולהגיון. כמו כן, טרם השימוש במוצרכם, קראתי בעיון את ההוראות והקפדתי עליהן.

דבר נוסף, כשקיבלתי את השרשרת היא כבר הייתה מכופפת מעט במקום אחר, אך החלטתי להתעלם מהעניין כי זה לא כ"כ בלט כאשר ענדתי אותה ולא הגעתי לחנות מפאת חוסר זמן.
הנני מאד מאוכזבת מהתשובה שקיבלתי מנציגת החברה, מכוון שהמוצר נקנה ברשת כה מכובדת, בה ציפינו לקבל שירות הולם שכולל בין היתר גם החלפת מוצר בהיותו כנראה פגום, זמן כה קצר מתאריך הרכישה.

בתאריך 14.8.06 פניתי באמתעות פקס למנכ"ל החברה, מר גדי גול וביקשתי עזרה באופן דחוף מכוון שעלי לעזוב את הארץ לצורך לימודים בשבוע הקרוב. אך טרם נעניתי.

חשוב לי להדגיש כי המוצר הינו מתנה שחבר שלי קנה ממיטב כספו, ובהיותנו סטודנטים, אנחנו לא קונים מוצרים מסוג זה לעיתים תכופות ומאד כואב לשנינו שהמוצר שנקנה בכסף רב היה פגום והחברה לא מוכנה להחליפו.

הייתכן כי מוצר שנמצא ברשותי במשך חודש, ייפגם באופן שתיארתי ?!
אבקש תגובה וטיפול בהקדם.
בתודה מראש.


ועוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת השרשרת בחדשה פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
רביב כבסה מנהל שרות לק שם ותפקיד:
לאחר שבדקתי את הנושא וראיתי במו עייני את האומגה אני חייב לציין שאכן התכשיט נפגם בצורתו כתוצאה מדרך ענידתו או מהדרך בה אוחסן. שרשרת אומגה היא שרשרת עדינה מאד שחייבת תמיד להשאר בצורתה המקורית ללא קיפול כלשהו.
הקיפול שיש בשרשרת אינו תוצאה של הטיפול של הצורף המיומן היודע אומגה מהי,אלא תוצאה של היסח דעת כנראה בידי הלקוחה שגרם לכך.
תגובה:
במחווה של רצון טוב נחליף את האומגה,הגב' נטלי יכולה לגשת לסניף שבעת הכוכבים ולבחור פריט דומה/אחר שווה ערך.

תודה רבה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה