פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אחרי המכירה - אין עם מי לדבר!!!!!!!!!!!!! נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שנה קניתי שרשרת ושעון sub לגבר. הייתי צריכ להוריד 5 חוליות בשרשרת, בקניה נאמר לי שתוך שבועיים השרשרת תהיה מוכנה! אבל כשבאתי לאחר שבועיים המוכרת בחנות אמרה שזה לא יכול להיות שבועיים - רק אחרי חודש!! בנתיים הגיע היום של החינה, והשרשרת לא מוכנה. רק אחרי צעקות נשלח שליח להביא את השרשרת.
היום כעבור שנה, אני צריכה תיקון לשעון - פשוט נפל בורג בשעון, המחבר את הרצועה. המוכרת בחנות אומרת כי יש לשלוח את השעון לחברה ושזה יקח חודש ימים!!!!!!!! זה נשמע לכם הגיוני????? שבשיל בורג אני צריכה לשלוח את השעון לחברת סאב לחודש ימים??!!! ושוב רק אחרי צעקות היא נתנה לי בורג משעון אחר!!
אני לא מבינה למה עבור שירות שמגיע לי, אני צריכה לצעוק!!
מה שבטוח - אני בחיים לא יקנה יותר ברויאלטי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שהמוכרות יעברו הכשרה להוצאת 5 חוליות משרשרת פשוטה, פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
רביב כבסה-מנהל שירות שם ותפקיד:
שלום רב,
אנו משתדלים לתת מענה מהיר ככל הניתן לסוגיות הקשורות בתיקונים.
ישנם תכשיטים ושעונים(כמו סאב למשל) שאינם מיובאים על ידי רויאלטי אלא רק נמכרים באמצעותה לכן הפריטים הללו מועברים מרויאלטי למעבדת היצרן ולא למעבדת רויאלטי ולכן זמן התיקון שלהם גבוה במעט מפריטים שמיובאים ומתוקנים ע"י רויאלטי עצמה.
בכל אופן חודש ימים נשמע לי בהחלט מוגזם ולא ריאלי,95% מהתיקונים של רשת רויאלטי(מכל הסוגים) מתוקנים בטווח שבין יום 1 ל-10 ימים מקסימום!
תגובה:
לגביי המקרה שאירע "לפני שנה" קשה להתייחס כעת מן הסתם. לגבי המקרה האחרון נראה לי שהפיתרון שמצאה הדיילת בהחלט היה מקורי ונתן מענה לסוגייה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה