פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שעון סאב שלא חוזר מתיקון נושא התלונה:
קופרשמידט אילנה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏20 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניון אבנת, פ"ת כתובת:
תיאור הבעיה:
20.8- יום א' בערב קניתי שעון סאב מחנות רויאלטי בפ"ת. לאחר שהגעתי לביתי גיליתי שריטה על הזכוכית שלא נראתה באור בחנות.
21.8- יום למחרת התקשרת לחנות ושאלתי מה עושים? המוכרת אמרה שאני מוזמנת להגיע לחנות ולהחליף את השעון.כיוון שרציתי בדגם הזהה לזה שקניתי היא אמרה שאליי יהיה למסור את השעון לאחת מחנויות הרשת ןתוך שבועיים יגיע לי שעון חדש מאותו הדגם. בערב הגעתי לחנות רואילטי בעזריאלי ומסרתי את השעון בצירוף פתק בכתב ידי המתאר את דיברי המוכרת שדיברתי עימה טלפונית כמה שעות מוקדם יותר.
החל מאז ועד היום 10.9 יום א' אני מתקשרת ללא הפסקה לשירות הלקוחות.
משום מה השעון שלי נשלח להחלפת זכוכית ,דבר שלא אישרתי או הסכמתי לו ובטח שלא נאמר לי עד שדיברתי ב5.9 יום שלישי עם מיכל משרות הלקוחות שהיתה היחידה שלא אמרה "אני אחזור אליך אחרי שאבדוק את הנושא". יצא לי גם לדבר עם רכזת האזור רקפת שהבטיחה לחזור אליי וליידע אותי במה שקורה ולא עשתה זאת!!
השעון נמצא ברשת כבר שלוש שבועות והם לא יודעים מתי כבר תוחלף הזכוכית שלא לדבר על הזמנת שעון חדש כמו שהובטח לי.
אני דורשת שעון חדש עוד עד סוף ושבוע הזה ופיצוי על עוגמת הנפש.
אי החזרת רכוש סוג הנזק :
קבלת שעון חדש מהדגם 115311 ופיצוי כספי עלעוגמת הנפ פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
רביב כבסה-מנהל שרות לק שם ותפקיד:
מברור שנערך מול חנות עזריאלי השעון נאסף כבר ע"י הגברת.
צר לי שהגברת המתינה לשעון מעל למצופה.
תגובה:
אשמח לשלוח לגברת שי צנוע מתנת החברה במידה ותעביר אליי את כתובתה לאי מייל הבא: [email protected] פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה