פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשובות מתחמקות גם לאחר פנייה לאתר מכובד זה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏19 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ב-28/11/05 רכשתי שעון יוקרתי של חב' D&G דגם3719251558 אשר בנוי כצמיד משובץ כולו אבנים.
במהלך חצי שנה מיום הרכישה השעון עבר ארבעה תיקונים לאחר נפילת אבנים חוזרת כאשר כל תיקון מתמשך כחודש. אי לכך בחישוב פשוט מתוך שישה חודשים שהשעון היה ברשותי ברוטו חודשיים.
לאחר פניה בכתב למנהלת האיזור גב' רקפת בבקשה להתייחסות רצינית יותר למתרחש, להחלפת הרצועה ולהתייחסות בכתב, קבלתי את השעון בפעם הרביעית אחרי תיקון וכמצופה ללא כל התייחסות מגב' רקפת.
הנ"ל לא מצאה לנכון להביע לכל הפחות התנצלות על כל ההשתלשלות. כשהשעון אחרי שבוע הגיע בפעם החמישית!!! לתיקון התעקשתי להחלפת הצמיד. בסניף הפנו אותי לשרות לקוחות לאדון רביב. בשלב הזה ענתה לי גברת בשם נטלי אשר התעקשה בכל תוקף לא להעביר לי אותו בטלפון בטענה כי אין אחריות על הצמיד אלא רק על המנגנון של השעון כול זאת תוך יחס מזלזל ובטון מתנשא. וזאת למרות שהסברתי לה כי כל ערכו של השעון הספציפי הנו הצמיד וכי באחריות אין איזכור לטענותיה. לאחר שבדקה והתרצתה ולאחר איום לפנות מצידי לערכאות משפטיות, זכיתי לטלפון מאדון רביב.
לאחר שסיפרתי לו ארוכות על השתלשלות העניינים הבטיח לי אישית כי השעון עבר בדיקה דקדקנית של אבן אבן כדבריו במעבדה וכי הוא מבטיח!! לי אישית כי באם אצטרך בתיקון נוסף יחליף את השעון. כיום השעון נמצא בתיקון בפעם השביעית!!! מיום ה-25/07/06. מיום התיקון ועד היום בניסיון חוזר לדבר עם אדון רביב עלמנת שיממש את הבטחתו נחסמתי ע"י גב' נטלי בהבטחה שיחזור אלי. אני עדיין ממתינה ובינתיים השעון נמצא שבעה חודשים בתיקון מתוך עשרה!!!
ולהלן תגובת מ 19/9/06 ועד היום לא קרה כלום
בסה"כ אני מבקשת שיענו לי לפחות בטלפון
ביקשתי כעת מדיילות סניף ב"ש לשלוח את השעון אליי אל מעבדת השרות בת"א וזאת מאחר ואינני זוכר את מראהו של השעון עליו מדברת דיאנה.

לכשיגיע אליי אבדוק מול גורמי המקצוע את מצבו ואשקול מתן אישור להחלפתו בחדש.

מאז לא קרה דבר
עוגמת נפש סוג הנזק :
צרו עימי לפחות קשר פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
רביב כבסה-מנהל שרות לק שם ותפקיד:
בבחינה נוספת של הדברים למרות עמידתי האיתנה מאחורי דבריי המובאים בפרורוט בתגובה הנוספת,אסכים שהגברת תיגש לסניף ב"ש ותחליף את השעון באחר. תגובה:
במחווה יוצאת דופן לאור המאמצים שהושקעו בתיקון אישרתי החלפה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה