פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשובות שיקריות ומתחמקות ממנהל שירות לקוחות רויאליטי ונציגיו נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בהמשך לפניות קודמות שלנו:
למערכת תלונה מס: 13231 ו- 13659 חזרה אלינו נציגה מחנות קניון הנגב בטענה שהשעון הגיע מתיקון והוחלפו האבנים בשעה טובה.
שמחנו לדעת שרק לאחר פנייה למערכת תלונה נעננו לבקשתנו .
אך לצענו זה היה בניגוד מוחלט לסיכום של מר רביב מנהל שירות לקוחות שטען שאם בפעם הקודמת התקלה תחזור על עצמה התחייב כי יוחלף השעון בחדש (השיחה מוקלטת).
היום ה- 4/10/06 פנינו שוב ונחסמנו מלדבר עם מר רביב בטענה שהוא עסוק ודיברה בשמו גב נטלי בטענה שהשעון נבדק נמצא תקין (כיצד שעון יכול להימצא תקין שהוא בפעם השבעית בתיקון תוך 10 חודשיים) ומצטטת את מר רביב כי לא התחייב להחלפתו.(גם שיחה זו מוקלטת).

אנחנו מתעקשים כעת בכל תוקף לקבל זיכוי בגין השעון "הוירטואלי" שלא נהנו ממנו כלל .
לאתר תלונה תודה רבה על הבמה להביע את צידקתינו כי מדובר בחברה שאינה מכבדת את עצמה כלל.
אנחנו מאפשרים למר רביב לשלוח לנו זיכוי כספי בגין השעון תוך 7 ימיים במידה ולא יתקבל נפנה לתביעה משפטית , הצדק עימנו .
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי מלא פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
רביב כבסה-מנהל שרות שם ותפקיד:
הפניות החוזרות ונשנות לאתר זה או אחר לא ישנו את ההחלטה הראציונלית שנתקבלה. השעון נשלח בפעם האחרונה אליי ללא סיבה אלארק מאחר והגברת סרבה לקחתו מהחנות לאחר התיקון. בפעם שלפני כן הוא תוקן באופן יסודי:אבני קריסטל שנפלו ממנו הוחלפו בחדשות ומקוריות שהוזמנו לשם כך מאיטליה וכן אבנים ששינו גוונם הוחלפו אף הן.לא היתה סיבה שהגברת תסרב לקחת את השעון לאחר המאמץ שהושקע בו. תגובה:
במכתב שצורף לשעון שהוחזר מהמעבדה לב"ש ציינתי בכתב את מהות התיקון וכן התחייבות שנפילת אבנים נוספת בעתיד בטווח הנראה לעין תביא להחלפת השעון מיידית וזאת מתוך אמונה שלי בתיקון האחרון(כל זאת מבלי שנתייחס בכלל לאחריות התורמת של הלקוחה למצב)תקוותי שהגברת תאסוף את השעון ותשתמש בו ובמידה וחלילה תיפול אבן נוספת בעתיד הוא אכן יוחלף. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה