אי השבת שעון מתיקון לאחר חודש והארכה חוזרת ונישנת של תקופת התיקון |
נושא התלונה: |
זוארץ ליהיא |
שם/כינוי: |
יום ראשון 15 אוקטובר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
קניון השרון, נתניה |
כתובת: |
נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
את השעון רכשתי בחודש יוני, מתנת יום הולדת מהוריי. כעבור 4 חוד' (במסגרת שנת האחריות) נפל רכיב - כפתור כיוון השעה, מן השעון, ומסרתי אותו לתיקון. נמסר לי כי אותו רכיב אינו נמצא במסגרת מתן האחריות, מאחר ומדובר במנגנון פנימי (האמנם?!), וכי אחויב ב-50 ש"ח. כמו כן הובטח לי כי השעון יתוקן שבועיים מיום מסירתו. לאחר שבועיים, מאחר ורויאלטי לא יצרו קשר עימי, נאלצתי אני לפנות אליהם ולברר מה בנוגע לשעון, הוסבר לי כי הדבר בטיפול. כעבור שבוע נוסף נמסר לי שהרכיב החסר אמור להגיע מאיטליה במשלוח מיוחד ולכן יתעכב בשבוע נוסף. וכעת לאחר שלא שמעתי מן החברה- ניגשתי לחנות בכבודי ועצמי ונמסר לי בחוצפה רבה (על ידי אותה דיילת שטיפלה משך כל אותה תק' בנושא, בטונים גבוהים ובתת רמה, שירות מתחת לכל ביקורת), כי הדבר יקח עוד חודש לערך!!! שואלת אני אתכם- האם הדבר מקובל? נוצר מצב בו התק' בה נהנתי מהשעון פחותה מהתק' בה היה בתיקון. כשביקשתי את שעוני בחזרה, או שעון חדש כחלופין, לא קיבלתי מענה לכך!!
|
בזבוז זמן, אי הנאה מהקניין בעודו אפנתי וכתוצאה מכך |
סוג הנזק : |
שעון חדש, השבת השעון מתוקן לאלתר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|