פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי השבת שעון מתיקון לאחר חודש והארכה חוזרת ונישנת של תקופת התיקון נושא התלונה:
זוארץ ליהיא שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏15 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון השרון, נתניה כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
את השעון רכשתי בחודש יוני, מתנת יום הולדת מהוריי. כעבור 4 חוד' (במסגרת שנת האחריות) נפל רכיב - כפתור כיוון השעה, מן השעון, ומסרתי אותו לתיקון. נמסר לי כי אותו רכיב אינו נמצא במסגרת מתן האחריות, מאחר ומדובר במנגנון פנימי (האמנם?!), וכי אחויב ב-50 ש"ח. כמו כן הובטח לי כי השעון יתוקן שבועיים מיום מסירתו. לאחר שבועיים, מאחר ורויאלטי לא יצרו קשר עימי, נאלצתי אני לפנות אליהם ולברר מה בנוגע לשעון, הוסבר לי כי הדבר בטיפול. כעבור שבוע נוסף נמסר לי שהרכיב החסר אמור להגיע מאיטליה במשלוח מיוחד ולכן יתעכב בשבוע נוסף. וכעת לאחר שלא שמעתי מן החברה- ניגשתי לחנות בכבודי ועצמי ונמסר לי בחוצפה רבה (על ידי אותה דיילת שטיפלה משך כל אותה תק' בנושא, בטונים גבוהים ובתת רמה, שירות מתחת לכל ביקורת), כי הדבר יקח עוד חודש לערך!!! שואלת אני אתכם- האם הדבר מקובל? נוצר מצב בו התק' בה נהנתי מהשעון פחותה מהתק' בה היה בתיקון. כשביקשתי את שעוני בחזרה, או שעון חדש כחלופין, לא קיבלתי מענה לכך!!
בזבוז זמן, אי הנאה מהקניין בעודו אפנתי וכתוצאה מכך סוג הנזק :
שעון חדש, השבת השעון מתוקן לאלתר פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
רביב כבסה-מנהל שרות לק שם ותפקיד:
השעון של הגברת זוארץ זקוק לחלק שאיננו נמצא במלאי . החלק הוזמן לא מכבר מהיצרן באיטליה-כעת אנו במאמץ להביאו בדחיפות לארץ בימים הקרובים.
לעיתים יתכן מצב בו חלק מסויים לא נמצא במלאי בשל ענייני ייצור בארץ המוצא או בשל ענייני שינוע וספנות ולכן אנו עושים מאמצים לאתר את החלק הנחוץ במידה ויש עבורו לפתע דרישה פתאומית ולהביאו במהירות שיא ארצה בכל דרך אפשרית וכך גם במקרה הזה.צר לי שהגברת מביעה את אי שביעות רצונה(דבר לגיטימי כשלעצמו) באופן שפוגע בהתנהלות התקינה של סניפנו בנתניה.
תגובה:
הגברת פטורה מתשלום 50 שקלים עבור החלק כפי שנדרשה תחילה.
אני מתחייב שעד ה-23 לחודש (10 ימים מהיום) השעון יהיה בידה מתוקן.
אני אצרף אליו שי צנוע מתנת החברה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה