פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מוצר לא איכותי שלא ניתן להחליפו ורמת השירות בסניף קריון קרית ביאליקiv נושא התלונה:
‏יום שני ‏25 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קרית ביאליק,דרך עכו 198 כתובת:
סניף קריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב.

• רקע
בתאריך 21/4/06 רכשתי בסניף שבנידון טבעת אירוסין (מק"ט 903692 ) שעבורה שלמתי 3600 ש"ח .הטבעת שהיתה בסניף לא התאימה ונשלחה לתיקון (הגדלה) שלקח כשבועיים.
לאחר כחודשיים (יוני6.06) באנו לסניף כי הטבעת החליפה צבע רק בחלק חיצוני של אזור ההגדלה –נאמר לנו שיכול להיות שזאת תגובה של הגוף ולכן ירד ציפוי של רודיום ושנדרש לשלוח את הטבעת לתיקון ,הסכמנו ואחרי כשבועיים קיבלנו את הטבעת עם ציפוי המחודש.
בתאריך 5.7.06 קנינו באותו סניף שתי טבעות נישואין (מק"ט mg999)
שעבורם שילמתי 1812 ש"ח .
בחודש ספטמבר (9.06) שוב באנו לסניף עם טבעת אירוסין ועם אותה בעיה של ירידת צבע באזור חיצוני של החלק שעבר הגדלה הטבעת שוב נשלחה לתיקון שלקח כשבועיים ובסופו נאמר לנו ששמו ציפוי יותר עבה והבעיה לא תחזור .
בסוף חודש נובמבר באנו לסניף פעם שלישית עם בקשה לקבל טבעת חדשה (שלא תעבור שום הגדלה) או החזר כספי ,מוכרת בשם אידה אמרה לנו שרק מנהלת גילי יכולה להחליט לגבי בקשתינו ושגילי מגיעה לסניף פעם בשבוע , כיוון שהתחתנו ב-7.12.06 ורצינו שהכלה תהיה עם טבעת בחתונה סיכמנו שנביא את הטבעת אחרי החתונה ונקבל תשובה לאחר כשבוע .יומיים אחרי החתונה (9.12.06 ) הבנו את הטבעת למוכרת בשם אידה ונאמר לנו שהמנהלת תגיע לסניף במהלך שבוע ונקבל תשובה – עברה שבוע ,שבועיים ואף אחד מהסניף לא מתקשר/מעדכן לגבי הטיפול בנושא .בתאריך 21.12.06 הגעתי לסניף המוכרת בשם ג'קלין אמרה שרק היום ,כיוון שגילי לא הגיעה לסניף במהלך שבועיים הטבעת תשלח אליה לת"א.ביקשתי לדבר עם גילי ומהשיחה איתה הבנתי שהיא לא מעורבת בנושא ושאף אחת לא עידכן אותה לגבי הסוגיה .מה שסוכם עם גילי בטלפון שעד 25.12.06 נקבל את החלטתה בנושא .
ב- 25/12/06 דיברתי עם מנהלת בשם גילי אחרי שטבעת הגיעה אליה לסניף בת"א , נאמר לי שמדובר בזהב לבן שבמקור הוא לא ממש לבן ושטבעת מחליפה צבע בחלק אחורי שנמצא במגע עם כל מה שעושים עם היד לפי דעתה מדובר על שריטות .
גילי הציעה לי לתקן שוב את הטבעת ע"י ליטוש יסודי ולהאריך את האחראיות בחצי שנה .באותו שיחה קיבלתי פקס של גדי גול שלדיבריה מנכ"ל החברה ושלחתי אליו את הפקס עם כל מה שכתוב כאן.כרגע אני מחכה להתיחסותו והטבעת נמצאת בסניף בת"א.
• לסיכום
בעיני יחס כזה ללקוח שקנה בסניף בסך 5412 ש"ח בחצי שנה האחרונה או לכל לקוח אחר לא קביל כלל ואינו מסתדר עם תדמית של רשת כמו רויאלטי , נגרמה לי ולאישתי עוגמת נפש על היחס המזלזל ועל האיכות המוצר שנמכר
מתוך 8 חודש שהטבעת נמצאת בבעלותינו כחודשיים היא הייתה בתיקונים או המתנה לאותו תיקון.ההצעה של לבצע תיקון פעם שלישית (מדובר על אותו תיקון בדיוק ) ע"י מנהלת לטבעת שהייתה רק כחצי שנה אצלינו לא מקובלת ולא הייתה .
מבקש את התיחסותכם והתערבותכם בנושא בהקדם כי הדבר האחרון שנשאר לנו לעשות כדי לקבל מוצר ושירות ראויים -זה לערב את הגורמי הצדק .
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת כסף או החלפת טבעת במוצר אחר פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
רביב-מנהל שרות שם ותפקיד:
עיינו במלוא הרצינות בתלונתו של הלקוח ולקחנו את הדברים לתשומת לבנו ואף פעלנו לתיקון המצב. תגובה:
סופקה ללקוחה טבעת חדשה -וכמו כן הצענו תשורה מתנת החברה כמחווה של לקיחת אחריות ורצון טוב. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה