פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרשרת שנפגמה נושא התלונה:
פרטוש כרמית שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏02 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רויאלטי סי-מול אשדוד כתובת:
סי- מול אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
השרשרת נקנתה בתאריך 15/08/04 ובחודש אוקטובר 2006 ראיתי שהשרשרת נפתחה כולה , מדובר בשרשרת אומגה שאמורה להיות צמודה לצוואר וכל החוליות שבה נפרמו . ניגשתי לאחת מחנויות הרשת באשקלון , השרשרת נשלחה למפעל בדרישה לתקן או להחליפה אך החזירו אותה בטענה כי לא ניתן לתקנה , והמוכרת טענה כי הם לא מעוניינים להחליפה בחדשה ואני נשארתי עם שרשרת שאיני יכולה לענוד , מדובר בתכשיט מאוד יקר ערך ובעל ערך רגשי , שרשרת אירוסין . אבקש את עזרתכם בעניין.
עוגמת נפש ועלבון סוג הנזק :
שרשרת חדשה משום שלא ניתן לתקן את הישנה פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
רביב -מנהל שרות לקוחות שם ותפקיד:
לכל תכשיט ברשת רויאלטי יש אחריות למשך שנה אחת.
הגברת מתארת כאן תקלה בתכשיט שנרכש לפני שנתיים וחצי .
בלי קשר לזמן האחריות שפג רק אוסיף שתכשיט אומגה הוא תכשיט שמצריך טיפול עדין במיוחד מאחר וברגע שהוא מתעקם לעולם לא יחזור למצבו הקודם.
האחריות במקרה כזה חלה על הלקוחה שהביאה לאחרשנתיים וחצי את האומגה כשהיא הרוסה-זה בוודאי לא נמכר כך..
תגובה:
אבקש מהגברת להעביר את האומגה באמצעות חנות רויאלטי הקרובה אליי(לידי:רביב-מנהל השרות) לכשאקבל אותה ואבחן את מצבה אוכל לתת מענה לגברת כרמית. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה