פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רצועה לשעון סיקו נושא התלונה:
ברטקובסקי יצחק שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי לסניף רויאלטי שם קניתי לפני שנתיים שעון מסדרת ספורטורה , בגין רצועה שנקרעה .הפקידה ציינה בפני , כי עמ"נ לקצר את זמן הטיפול עדיף שאביא את השעון ישירות למעבדת השרות המרכזית "אומטיים" בת-א .
לאחר בדיקת הרצועה ,במעבדה , נאמר לי כי עלי להחליפה בחדשה בעלות של 300 ש"ח (מוגזם !) , אולם למרבה הפליאה , נאמר לי , כי הם לא מחזיקים רצועות במלאי , ואם ארצה , הם יבצעו עבורי הזמנה מחו"ל שיכולה להגיע עד חודשיים !!
ואני שואל : א. מה אני אמור לעשות בינתים ?? (לקנות שעון חדש ? )
ב. האם החוק אינו מחייב יבואנים בלעדיים להחזיק מלאי חלקי חילוף .
ג. האם רצועת מתכת סטנדרטית (שנקרעה בתנאי שימוש רגילים ביותר) אמורה לעלות 300 ש"ח ??.
לסיכום : לא אהבתי את השירות , משעון שעלה לי למעלה מ 2000 ש"ח הייתי מצפה לקבל שירות טוב יותר לאחר הקניה , ולא רק לפניה !
עוגמת נפש סוג הנזק :
השגת רצועה בזמן קצר יותר ובעלות סבירה פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
רביב -מנהל השרות שם ותפקיד:
שלום רב,
מדבריו של מר ברדקובסקי עולה כאילו איננו מחזיקים רצועות במלאי וזה לא כך.
מה שנמסר זה שכרגע הרצועה אזלה מהמלאי ונעשתה לא מכבר הזמנה מן היצרן ביפן אשר נתן זמן אספקה משוער של חודשיים לערך.מדובר בשעון יוקרתי ולפיכך הרצועה שלו בעיקר רצועת המתכת יוקרתית אף היא ומחירה נקבע בהתאם לשוויה ולאלמנטים שונים הקשורים בייבוא .
תגובה:
אני אאות להעניק ברטקובסקי שעון איכותי אחר באופן זמני עד להגעת הרצועה של השעון שלו,וכמו כן לכשתתקבל הרצועה אעניק לו הנחה של 15% מעלותה. מבקש שבכניסתו הבאה למעבדת השירות בת"א יבקש לקרוא לי(רביב) ואני אדאג לביצוע הדברים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה