רצועה לשעון סיקו |
נושא התלונה: |
ברטקובסקי יצחק |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
פניתי לסניף רויאלטי שם קניתי לפני שנתיים שעון מסדרת ספורטורה , בגין רצועה שנקרעה .הפקידה ציינה בפני , כי עמ"נ לקצר את זמן הטיפול עדיף שאביא את השעון ישירות למעבדת השרות המרכזית "אומטיים" בת-א .
לאחר בדיקת הרצועה ,במעבדה , נאמר לי כי עלי להחליפה בחדשה בעלות של 300 ש"ח (מוגזם !) , אולם למרבה הפליאה , נאמר לי , כי הם לא מחזיקים רצועות במלאי , ואם ארצה , הם יבצעו עבורי הזמנה מחו"ל שיכולה להגיע עד חודשיים !!
ואני שואל : א. מה אני אמור לעשות בינתים ?? (לקנות שעון חדש ? )
ב. האם החוק אינו מחייב יבואנים בלעדיים להחזיק מלאי חלקי חילוף .
ג. האם רצועת מתכת סטנדרטית (שנקרעה בתנאי שימוש רגילים ביותר) אמורה לעלות 300 ש"ח ??.
לסיכום : לא אהבתי את השירות , משעון שעלה לי למעלה מ 2000 ש"ח הייתי מצפה לקבל שירות טוב יותר לאחר הקניה , ולא רק לפניה !
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
השגת רצועה בזמן קצר יותר ובעלות סבירה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|