טבעת שרכשתי |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
קריון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני חודש וחצי רכשתי טבעת בסניף קריון של רשת רויאלטי. מכיוון שמידת הטבעה הייתה קנה לאצבע שלי היא נשלחה להגדלה, הטבעת חזרה עם שריטה, שוב נשלחה לתיקון, חזרה עם גימור מאוד לא יפה, שוב נשלחה לתיקון והפעם גם שמתי לב כי ההגדלה שנעשתה לא יפה בכלל וכדי לענוד את הטבעת שיראה נורמלי זה כרוך בתחושה לא נוחה. לא נראה לי שטבעת ששילמתי עליה במיטבי כספי צריכה לחזור כל פעם מתיקון עם בעיה אחרת, הזלזול והחוסר אכפתיות הזו בפני הלקוחות מראה על חברה שאין צורך אפילו להשתמש בשירותיה ולרכוש אצלה מוצרים. הגעתי לחנות למסור את הטבעת לתיקון, המוכרת טענה שאצטרך לחכות שבוע שמנהלת האיזור תגיע... מה זו החוצפה הזו?? לשלם כסף לחברה בעבור מוצר ולא להנות ממנו זה פשוט בזיון!!!! פניתי לשירות הלקוחות שם ענה לי בחור אשר דיבר בצורה לא יפה ולא רצה אפילו לעזור... בעיה שלך הוא אמר לי..... בעיה שלי????? בעיה שלכם!! שזה השירות שאתם נותנים ללקוחות שלכם... כסף אין לכם בעיה לקחת... אבל אח"כ לתת שירות אתם לא יודעים!! ברור לי שלקנות מוצרים שלכם אני לא אקנה יותר ומעבר לכך גם כל מי שאני מכירה לא יקנה אצלכם יותר זה בטוח!!! פשוט זלזול בלקוחות שלכם ויותר מזה... חוסר התחייבות ורשלנות כלכך גדולה מצדכם!!
|
גן כספי, גם עוגמת נפש וגם |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי או מוצר אחר!!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|