פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון בתקופת אחריות שעון דולצה וגונה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
קניון סימול אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נשלח שעון דולצה וגונה לתיקון בתאריך 16/10/06 ועד היום לא חזר
מבקש לקבל תגובה לאחר שפניתי עשרות פעמים לסניף ולשירות לקוחות ולא קיבלתי תשובה
מבקש לצור קשר עם תשובה הולמת בדחיפות

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
רביב-מנהל שרות שם ותפקיד:
שוחחתי עם הלקוח-הסברתי את העיכוב במשלוחי חלקים מחו"ל שלא תמיד עולים בקנה אחד עם הצורך בהיותם זמינים מיידית.
התנצלתי בפני הלקוח על העיכוב שחל.
תגובה:
הגעתי להסכמה עם הלקוח לפיו השעון יתוקן בימים הקרובים ויוחזר אליו וזאת מבלי שיצטרך לשאת בעלות התיקון(החלפת קופסא-זכוכית ורצועה)בעלות של 350 ש"ח.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה