פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרש מחיר + אי קבלת מוצר נושא התלונה:
זאבי איציק שם/כינוי:
‏שבת ‏14 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנל רכשתי 3 מוצרים של דולצה וגאבנה באחד המוצרים היה הפרש מחיר בין המחיר על המוצר למחיר בקופה למרות זאת המוכרת היתעקשה לגבות ממני את המחיר הגבוה ביותר וזאת בניגוד לחוק בנוסף לכל תכשיט אמור להיות מצורף נרתיק עור שאותו לא קיבלתי בטענה שהחברה אינה מספקת יותר את המוצר להזכירכם אין זאת הפעם הראשונה שאני רוכש מוצרים ותמיד קיבלתי את היחס והשרות הטוב ביותר אך הפעם משום מה היחס היה מזלזל ואפילו בשרות לקוחות היחס היה בוטה לפיכך אני מקווה כי תהיה תגובה מהירה לתלונתי בתודה מראש

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
רביב -מנהל מחלקת שרות שם ותפקיד:
המידע המובא כאן חלקי לחלוטין ולא מאפשר התייחסות ספציפית.
היכן נרכשו המוצרים ומתי ? באיזה סניף של הרשת ובאיזה תאריך?
בתלונה מופיע שם של שתי ערים שדווקא בהן אין לנו סניפים:אילת ומודיעין...
תגובה:
ימלא נא הלקוח פרטים מלאים בהתאם ונתייחס במלוא כובד הראש הראוי.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה