פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עלבון נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏27 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
כרמיאל כתובת:
קניון לב כרמיאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש מרץ אישתי קנתה שעון בחנות רויאלטי בקניון לב העיר בכרמיאל לאחר שבוע ניקרעה לו הרצועה ביקשנו להחליף את השעון לאחר.... כי לא היה לשביעות רצונו של בעלי יצויין בזאת שאנו קונים דרך קבע ברשת רויאלטי נענו בשלילה והשעון נישאר שם עד לקבלת תשובה מימכם בתודה כרמית ביטון
עלבון סוג הנזק :
לעניות דעתי יש חוק המאפשר החזרת מוצר עד ל14 ימים מיום הקניה ..וזאת לאר שהשעון לא נ ענד יות מ24 שעות פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
רביב-מנהל שרות ומעבדה. שם ותפקיד:
אל מעבדת התיקונים בת"א הגיע בחודש מרץ/אפריל שעון עם רצועה קרועה. הרצועה תוקנה ביעילות בידי שען מומחה והשעון הוחזר אל חנות רויאלטי בכרמיאל כשהוא תקין כחדש בהתאם להתחייבות החברה בכתב האחריות המצורף לשעון.
תגובה:
השעון נאסף על ידי הלקוח/ה לא מכבר מחנות רויאלטי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה