טבעת פגומה ושירות לקוחות מבזה |
נושא התלונה: |
יום שלישי 17 יולי 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ברצוני להביע את מורת רוחי בגין מוצר שרכשתי בחברתכם-
לפני כחצי שנה קיבלתי מבעלי טבעת במתנה אותה ביקשתי להחליף,ומכיוון שלא מצאתי טבעת שמצאה חן בעיניי קיבלתי זיכוי,ובמשך כחצי שנה לא מצאתי טבעת שמצאה חן בעיניי.כשבוע לפני תום תוקף הזיכוי זה היה יום שישי, מצאתי טבעת בסניף באשדוד בסי.מול.עוד בדרכי הבייתה ראיתי שהטבעת שרוטה בצורה מחפירה ומכיוון שלא קיבלתי מענה טלפוני באותו היום התקשרתי ביום ראשון לסניף אשקלון ונאמר לי שעליהם לקבל אישור להחלפה,מה שהוסיף על כעסי,כיוון שהצגתי קבלה ועדיין מטילים ספק באמינותי.
לשמחתי,מצאתי בסניף באשקלון טבעת,וחשוב לציין שנאמר לי שאושרה לי החלפה אחרונה-מה שהשתמע כאילו אני כבר נחשבת למחליפה סדרתית.
כעבור שלושה ימים נפלה אבן מהטבעת החדשה, שוב התקשרתי ודיברתי עם אלונה מאשקלון ונאמר לי שתוזמן לי טבעת חדשה(למרות שניסו להציע לי שיבוץ ולא הסכמתי בשום אופן).כעבור כחודש לאחר פניות רבות שלי סוף סוף הגיעה טבעת וכשהגעתי לחנות שוב הטילו ספק באמינותי ואלונה טענה שאינה יכולה להחליף לי טבעת כיוון שהיא שרוטה למרות שלא ענדתי אותה ושוב מטילים ספק באמינותי.
אני מאוכזבת מאוד מאוד ומכיוון שהטבעת האחרונה פגומה אני מבקשת את כספי בחזרה ומקווה שחברה עם מוניטין כמו שלכם תאות לסיים את הפרשה הלא נעימה הזו בצורה מכובדת.
שמי דורית בוטבול טל.050-6610279
תודה ושלום
|
|
|
|
|