פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
3 פעמים הלכה וחזרה הטבעת לשינוי מידה - והיא עדיין ברויאלטי ! נושא התלונה:
‏יום שישי ‏17 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
נהריה , קניון הצפון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כמעט חודש קניתי לאישתי טבעת ליום הולדתה , מידת הטבעת לא תאמה את מידתה ולכן מסרה אותה להתאמת מידתה.
כמעט שבועיים עברו להם והטבעת חזרה מתיקון כאשר היא עדיין אינה מתאימה למידת האצבע.
התהליך הזה של החזרת הטבעת לתיקון המידה (לא יאומן) חזר על עצמו 3 פעמים רצופות !!! , אני מדבר על המתנה של כ-4 שבועות.
ובכל פעם זה להגיע לסניף נהריה ממקום מגוריי בצפון.
אני חייב לומר שלא נפגשתי מעודי בזלזול כל כך בוטה מנציגת החנות שביצעה את השליחות הזאת עבורי ובכלל מרשת חנויות תכשיטים שלכאורה נראית מאוד מכובדת.
חודש אחרי יום ההולדת , עדיין הטבעת בתיקון - פשוט זלזול משווע !!!!!

כאשר אני רואה את רשימת התלונות של רוכשים אחרים , ברור לי שיש קו אחד מובהק - רמת שירות ירודה מאוד בחברת רויאלטי , חוסר רגישות של נציגי המכירות בסניפים.
כנראה שברויאלטי , עדיין לא הבינו שסף רגישות הקונים דווקא בסוג המוצרים האלה היא מאוד גבוהה ולכן עם רמת התייחסות כזאת אני לא מתפלא שיש כל כך הרבה תלונות.
האמת , חבל שלא ראיתי את האתר לפני שהחלטתי לרכוש מוצר ברויאלטי.

אסיים במשפט שאמרה לי מזכירת מנכ"ל הקבוצה "המנכ"ל לא נוהג לדבר עם לקוחות , רוב הזמן הוא בחו"ל ואין לו זמן"
עוגמת נפש סוג הנזק :
אם אינכם מסוגלים לספק תכשיט , פשוט תגידו ונחפש מקום שיודע ! פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
רביב-מנהל שרות הלקוחות שם ותפקיד:
שוחחתי עם מר חגי טלפונית,הבעתי צערי על שרשרת התקלות בעיקרבפן הרגשי שחוו הוא ורעייתו. ציינתי בשיחתנו שאנו רואים בשרות את גולת הכותרת המאפשרת לרשת רויאלטי לשמור מעמדה כחברת תכשיטים מובילה בישראל. תגובה:
הטבעת התקינה בסופו של דבר נאספה על ידי בני הזוג מסניף רויאלטי בנהריה לפני מספר ימים,כמו כן תשלח חברתנו לגברת רון שעון יד יוקרתי במחווה של רצון טוב . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה