פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת שעון נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏30 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רמת אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד: 30/10/07
רשת חנויות רויאלטי
קניון אביב

הנדון: החלפת פריט

בתאריך 30 ביולי 2007, רכשה בת זוגתי שעון לגבר מדגם SEIKO SNA 731, בחנות בקניון "עזריאלי" בתל אביב.

ב-17 ספטמבר 2007, פניתי לרויאלטי בקניון אביב בכדי להחליף את השעון. פנייתי לחנות לאחר כחודש וחצי נבעה עקב שהייתי בחו"ל. השעון נמסר למוכרת יוליה במצב תקין וחדש ללא שימוש, המוכרת הבטיחה לחזור אלינו טלפונית בהקדם.

לאחר מספר ימים טלפנה יוליה ואמרה, כי ניתן להחליף את השעון לפריט אחר, היא טענה כי אין באפשרותה לתת לנו זיכוי וההחלפה תעשה אך ורק בחנות ברמת אביב.

ביקרנו בחנות מספר פעמים ושום פריט לא מצא חן בעיננו. במסגרת ביקור אקראי בקניון באר שבע בחנות רויאלטי לפני כחודש, ראינו זוג עגילי פנינה שברצוננו היה לקחת במקום אותו שעון בתוספת תשלום הפרש המחיר. אך מכיוון שהוגבלנו ברכישה "בלבד" מקניון אביב ביקשנו שישלחו פריט זה לקניון אביב בכדי שתבוצע ההחלפה.

מאז, פנינו מספר פעמים לקניון אביב ולקניון באר שבע וכל פעם קיבלנו תשובות אחרות. בקניון באר שבע נאמר לנו כי זוג העגילים נשלח ומנגד בקניון אביב נאמר לנו כי זוג העגילים טרם התקבל.

עם כל הכבוד, אינני מבין מדוע הננו נדרשים לטרטור זה? לא ברור לנו מדוע לא קיבלנו זיכוי מלכתחילה ואנו צריכים לבזבז זמן יקר על טלפונים, התקשרויות וכו'.
יצוין, כי הח"מ ובני משפחתו לקוחות קבועים ברשת המבצעים רכישות רבות (ניתן לבדוק גם את היסטוריית כרטיס האשראי שלי) ועדיין לא ברור לי מהיכן הזלזול הרב המופגן כלפינו.

במידה ולא נקבל זיכוי, בהקדם, לא אהסס לפנות לערכאות.

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
רביב-מנהל שם ותפקיד:
פרסום התלונה מתרחש מספר שבועות אחרי שהעניין מול הלקוח בא על פתרונו תגובה:
לקוח אסף פריט חדש מרויאלטי ברמת אביב זה לא מכבר והעניין נפתר לשביעות רצון כל הצדדים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה