פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכוי כספי נושא התלונה:
ששון קרן שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏30 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קניון הנגב ב"ש כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום שלישי 30/10/07 רכש בעלי טבעת מחנות רויאלטי בקניון הנגב , כהפתעה ליום נישואין.
הטבעת שרכש לא היית לטעמי וגם הייתה פגומה ( כתמים שחורים מתחת לאבן המשובצת בה ) .
ביום חמישי ( יומיים לאחר מועד הרכישה ) הגעתי לחנות וביקשתי להזדכות על הטבעת שששולמה באמצעות כרטיס אשראי.
המוכרת שהייתה באותו זמן בחנות הודיעה לי שרק מנהלת החנות מוסמכת לזכות אותי בכספי.
ביום שישי האחרון 2/11/07 , ניגש בעלי ביחד איתי לחנות וביקש שוב להזדכות בגין המוצר הפגום , מוכרת החנות העונה לשם חווה הציעה לו חלופה ממלאי החנות , אך אף אחד מהמוצרים שהוצעו לא ענו לטעמי.
חווה הרימה טלפון למנהלת החנות - אתי דדון וחזרה אלינו בתשובה על פיה נוכל לשוב לחנות ביום ראשון אחה"צ בכדי לבטל עיסקה.
ביום ראשון הגעתי לחנות , דיברתי עם מנהלת החנות , הסברתי לה את שהמוצר לא עונה לטעמי מה גם שהמוצר פגום ואף הראיתי לה אותו , הזכרתי את שיחתנו מיום חמישי וביקשתי את הזיכוי.
מנהלת החנות טענה שהכתמים השחורים בטבעת נועדו להעניק ברק לאבן הסגולה המשובצת בטבעת.
מנהלת החנות התכחשה להבטחתה לביטול העסקה , לקחה את חשבונית הרכישה שהייתה ברשותי ומייד , מבלי ששאלה אותי לקחה את הטבעת הכניסה אותה לשקית והוציאה לי שובר זיכוי ( להחלפה בלבד ).
מנהלת החנות התייחסה בזלזול , ביקשתי לבדוק היכן כתוב , על פי חוק , שאינני זכאית להחזר כספי והמוכרת בתגובה הפנתה אותי לשילוט המוצב בחנות.
לעניות דעתי , עמדתי באמור בשילוט והשבתי את המוצר לחנות תוך 14 יום מיום הרכישה ולאחר שלא מצאתי מוצר חלופי ביקשתי לזכותינו כספית.
מאחר שמנהלת החנות סירבה לזיכוי כספי ביקשתי לצלם את האמור בשלט על מנת להמשיך בהליכים.
מנהלת החנות סירבה בתוקף לאפשר לי לצלם ואף הזמינה קצין ביטחון של הקניון ואף שוטר שהתלווה לקב"ט .
השוטר שנכח במקום ( אלכס בלגראי - ממשטרת ב"ש ) ששמע את פרטי האירוע אמר למנהלת החנות שזו זכות הלקוח לצלם .
התנהגותה הבוטה של מנהלת החנות , השפילה אותי מול שאר הלקוחות שנכחו במקום והציגה אותי בפניהם כעבריינית . לא די בכך המשיכה מנהלת החנות להטיח בפניי שאם מחר תהיה פריצה בחנות אואשם בפריצה , השוטר שנכח במקום נשאר המום מדבריה .

בעלי שילם ממיטב כספו על מנת להבטיח רכישת מוצר ראוי , לו היה מתכוון לרכוש מוצר פגום לא היה פונה לרשת שמכבדת עצמה.

ראוי שאם לא נמצא מוצר חלופי ממלאי המוצרים הקיימים בחנות , אקבל זיכוי כספי וגם אם הדבר יעשה לפנים משורת הדין.
לא תיארתי לעצמי שאאלץ לעבור מסע השפלות והכפשות בקניון הומה אנשים.

אני מבקשת בכל לשון של בקשה לבטל לי העסקה בכרטיס האשראי ולזכות את חשבוני בסכום העסקה.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
רביב-מנהל שרות הלקוחות שם ותפקיד:
בבדיקת העניין עלה שהחנות נהגה כשורה. הגברת ששון הוזמנה להחליף את הטבעת שנרכשה עבורה בתכשיט אחר או לחלופין לקחת שובר החלפה לטובת מימוש עתידי. כמו כן בטבעת לא נמצא כל פגם.
צוות החנות פעל מול הגברת ששון בהתאם להנחיות וללא דופי.
תגובה:
זכותה של הגברת לבחור תכשיט אחר או לחלופין לקבל שובר החלפה. במידה ותבחר בשובר נשמח להעניק לה אפשרות לממש את השובר בעתיד ללא הגבלת תוקפו בזמן כזה או אחר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה