פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית שעון לא תקין נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
קניון סי מול אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב 12.7.07 רכשתי שעון מדגם פרארי כעבור חודשיים מיום הקנייה השעון הפסיק לעבוד ללא כל סיבה שלחתי את השעון לתיקון מתוקף האחריות ואחרי חודש קיבלתי אותו בחזרה שבועיים מיום קבלת השעון מהתיקון שוב חזרה אותה הבעיה והשעון שוב הפסיק לעבוד ללא כל סיבה חזרתי לחנות שרכשתי ממנה את המוצר וביקשתי שעון חדש כי לא מקובל עליי לרוץ כל שני וחמישי בגלל שהשעון לא תקין התקשרתי לשירות הלקוחות של רויאלטי והם אמרו לי שהחליפו את המנגנון ואני אומר דבר כזה אם החליפו לי את המנגנון של השעון הרי אתם מודים שרכשתי שעון לא תקין ועל זה אני מבקש להחליף את השעון בשעון חדש אבל הם מנסים להתנער מאחריות אודה לכם מאוד אם תוכלו לעזור לי
עוגמת נפש סוג הנזק :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
רביב-מנהל השרות שם ותפקיד:
שלום רב, ראשית אציין שהחלפת מנגנון לשעון כמוהו כהחלפת השעון לחדש פרט לחלקים החיצוניים כמו:צמיד,זכוכית וכו'.. שהינם חיצוניים כאמור וניכרים בהם סימני שימוש. יחד עם זאת היה ומר חזן אינו מרוצה מהפתרון אשמח לנסות ולהשביע את רצונו. תגובה:
אבקש ממר חזן לשלוח את השעון אליי(רביב-מנהל מעבדת השרות) דרך כל אחת מחנויות רשת רויאלטי הקרובות למקום מגוריו,ואני אבדוק אופצייה להחלפת כל השעון וכמובן אהיה עמו בקשר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה