פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חשבונית שגויה נושא התלונה:
יונס איל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏13 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רחוב הרב קוק 5 ת"א כתובת:
קריון דרך עכו 198 ק. ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13/5/2007 רכשנו אשתי ואניי טבעת אשר עבורה שלמנו חלק מסכום הרכישה באמצעות החזרת טבעות זהב ישנות במשקל 9 גרם בשווי 900 ש"ח, ויתרת הסכום באמצעות כרטיס אשראי,
ביום ביצוע העסקה לא נמצאה בחנות תעודת אחריהת והתבקשנו להגיע פעם נוספת לחנות על מנת לקבלה,
משהגעתי פעם נוספת לחנות לא ניתן היה עדיין לאתר את התעודה והתבקשתי להביא חשבונית על מנת לעזור במציאת התעודה,
לאחר שמצאתי את החשבונית הבחנתי שחוייבתי סך 3048.24 ש"ח בכרטיס האשראי במקום מעט פחות מאלפיים שקלים כפי שזכרנו מזמן ביצוע העסקה,
מוזכר בזאת ש-900 ש"ח שולמו באמצעות הזהב שהוחזר לחנות,
במבט יסודי יותר הבחנתי שבמקום לזכות אותי בהנחה של 540 ש"ח נרשם הסכום במינוס ולמעשה התווסף למחיר החשבון כך שהוא צמח ב-1080 ש"ח נוספים ששולמו לחנות,
בבואי לחנות הוסבר לי על טעות במערכת המחשב ושהמחיר ששילמתי הינו המחיר הנכון, השארתי טלפון ובקשתי שמנהל יצור איתי קשר, משלא נענתי כתבתי מכתב תלונה כולל צילום העתקי החשבונית, גם למכתב זה לא קיבלתי תשובה,
יצרתי קשר עם חברת אומנטיים שהיא בעלת רשת רויאלטי וקיבלתי תשובה בכתב מהרשת אשר אינו מספק אותי,
בברכה
איל
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
רביב-מנהל שם ותפקיד:
תלונתו של מר יונס התקבלה אצלנו,ערכנו בדיקה והחזרנו לו תשובה בכתב. תגובה:
במכתב שנשלח אל מר יונס צויין שהסכום ששילם הינו הסכום המדוייק אותו אמור היה לשלם אחרי ההנחה וניתן הסבר מפורט על מבנה החשבונית והרכב התשלום. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה