פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מעיכות בחוליות חלולות בצמיד זהב. נושא התלונה:
‏יום שני ‏20 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון ארנה הרצליה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי צמיד חוליות מזהב בקניון ארנה בהרצליה.צמיד יפה ויקר אבל ישנם בעיות רציניות בצמיד.בגלל המבנה של הצמיד אי אפשר לסגור את הצמיד לבד אלא בעזרת אדם נוסף וגם זה בקושי.אם מנסים לסגור את הצמיד לבד שתי חוליות מקבלות מעיכות רציניות וזה מה שקרה בפועל.במצב הנ''ל הצמיד היפה אינו נראה טוב.ביקשתי לתקן או להחליף את החוליות המעוכות.במידה והדבר אינו אפשרי לקבל זיכוי.מסרתי את הצמיד פעמיים אבל קיבלתי בחזרה באותו מצב עם תרוצים של מנהלת שרות לקוחות בשם לימור.תשובתה היתה שהיא דיברה עם המנכ''ל ואין מה לעשות היית צריכה להגיע קודם.מתי בדיוק להגיע הצמיד חדש ואני אמורה למתין לעוזר המיוחל שאולי ידע לענוד לי את התכשיט היקר שעלה לי אלפי שקלים.מנכ''ל רוילטי ולימור אבקשכם להתייחס ברצינות למקרה ולא בתשובה חובבנית .תחשבו גם ששילמתי אלפי שקלים ומבקשת לקבל יחס הוגן.אינני מוכנה לוותר על שקל וזכותי לפנות לכל מוסדות הצדק. תיאור הבעיה:
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון או החלפה או זיכוי כספי. פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
רביב מנהל שם ותפקיד:
מדובר בתלונה שנייה המתפרסמת בהקשר למקרה הנ"ל-ראה תשובתי בתלונה הזהה הקודמת. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה