שירות לקוחות בסניף נס ציונה |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
נס ציונה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום
נרכשה עבורי טבעת אירוסין, זהב צהוב עם יהלומים, בחנות בנס ציונה. ב23 לינואר שלחנו אותה להקטנה, ע"פ מדידת המוכרת בחנות. הובטח לנו כי הטבעת תגיד עד שבועיים מיום המסירה. הטבעת הגיעה אחרי שלושה!! שבועות, כאשר היא עדיין גדולה מדי. המוכרת טעתה במדידת האצבע. הטבעת נשלחה להקטנה חוזרת וחזרה אחרי שבועים. כאשר באתי לאסוף אותה הבחנתי כי הטבעת היא חצי זהב צהוב וחצי זהב לבן. הודעתי למוכרת כי יש טעות, וכי אני רכשתי טבעת בזהב צהוב בלבד. המוכרת ניסתה "לשכנע" אותי שאני טועה, ולאחר שלא הצליחה הבטיחה לבדוק את הנושא. למחרת קיבלתי את התשובה שקיים רק הדגם החצוי. עד כמה נמוך אפשר לרדת? הרי אני החזקתי את הטבעת בידי מספר פעמים!! הלא אני בדקתי אותה שוב ושוב אחרי התיקון הראשון - ובכל הפעמים היא היתה זהב צהוב. אפילו לאחר שהבאתי מספר עדים, שראו את הטבעת המקורית, המשיכה המוכרת לשקר. אני יודעת שזו תגובה חריפה אבל אין שום תאור אחר לאי אמירת האמת שוב ושוב.
אני מאורסת כבר חודשיים ובמשך כל הזמן הזה לא היתה לי טבעת. חשבו על עוגמת הנפש....
|
ועלבון ו |
סוג הנזק : |
החברה צריכה לעמוד מאחוריה הצהרותיה. עש שבועיים צריכים להיות שבוע עד שבוע וחצי, לא שלושה. ומעל הכל, להפסיק לשקר ללקוחות. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|