פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נפילת יהלומים מטבעת ואי מתן אחריות על תיקונים. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שנתיים וקצת קנה לי בן זוגי טבעת אירוסין בסניף רויאלטי בכפ"ס בעלות של 5000 ש"ח!. טבעת יפהפיה משובצת בהמון יהלומים קטנים (רצועות רצועות). בכל מקרה כ 11חודשים לאחר מכן לערך גיליתי שלא מעט יהלומים (בערך 10) נשרו מן הטבעת. הטבעת עצמה היתה ישרה ונוצצת. הבאתי את הטבעת לתיקון בסניף בקניון רעננה ושם נאמר לי כי הטבעת עדיין במסגרת אחריות, תתוקן ותוחזר אלי תוך חודש לכל היותר.
התקשרתי לאחר כמעט חודש ולא ידעו לומר לי היכן הטבעת.. רק לאחר חודש וחצי התקשרו אלי לומר לי כי הטבעת מוכנה. נתתי יפוי כח לחברה שעבדה באזור הקניון והיא החזירה לי את הטבעת.
כאשר הוחזרה הטבעת היא היתה משופשפת (לא נוצצת) ועקומה לגמרי! לא זאת בלבד אלא שעל גבי מסמך האחריות "ננזפתי" על כך שהטבעת במצב גרוע ו"משומשת" מאד. ברצוני לציין כי אני עובדת בתחום ההי טק - והטבעת איננה עוברת אך חוויות "טראומטיות" - אינני (!!) ישנה איתה, מתקלחת , רוחצת כלים וכיוצ"ב. לא היתה לי כל דרך להוכיח שהטבעת לא הגיעה כך ועל כן קיויתי שלפחות לא יפלו יותר היהלומים.
כעבוד מספר חודשים שוב נשרו יהלומים. שמתי את הטבעת בצד ובסביבות חודש מאי הזדמן לי לשוב לחנות. הסברתי להם את התגלגלות העניינים והסברתי להם כי על אף מה שכתוב באחריות הטבעת לא נהייתה כזו באשמתי. בכל מקרה התרעמתי מאוד על הנפילה החוזרת של היהלומים. שוב ושוב הסבירו לי כי דווקא מדובר באחד התכשיטנים היותר מקצועיים ומוצלחים שהרשת עובדת איתם ולא יכול להיות כי הדבר ארע באשמתו. שלחתי אותה שוב לתיקון והתקשרו אלי כדי לאשר את הצעת המחיר. משום מה התחלתי לחשוש שזו שוב תינזק עוד יותר בתיקון וביקשתי אותה חזרה לצילום של "לפני" (ללא הצלחה - היהלומים קטנים מדי). הטבעת נשארה אצלי שוב ובסופו של דבר שלחתי אותה שוב לתיקון (הפעם דרך החנות בקניון ערים בכפ"ס) בחודש נובמבר 2007. כמובן שהטבעת היתה לאחר תקופת האחריות (וזו אחת הנקודות המרגיזות ביותר בכל העניין הזה!) וקיבלתי הצעת מחיר של 200 ש"ח. אישרתי אותה ורק ביקשתי בכל לשון של בקשה שהפעם הטבעת תשובץ וגם תיושר.
הטבעת הוחזרה (כמעט) כמו חדשה לאחר מספר שבועות והיות והגיעה לתיקון כפי שחזרה בפעם הקודמת שוב ציינו את מצבה הגרוע ( שהיה לפני התיקון)....
החלטתי ש"לא נורא" - נסבול את ה"נזק" (עלות התיקון) והעלבון - העיקר שהטבעת שוב יפה ונוצצת - אלא שלא חלף חודש ושוב נפל יהלום. יש לציין שהפעם נזהרתי בטבעת עוד יותר ממקודם וענדתי אותה מספר פעמים ספורות ביותר! אינני יודעת מה לעשות עוד. שיבוץ היהלומים בטבעת הוא ללא ספק חלש או גרוע ולא ניתן לעשות בה בכלל שימוש בצורה כזאת. מה התועלת של אחריות מוגבלת לשנה? האם שיבוץ של יהלומים אמור ליפול לאחר שנה???? מדוע לא יכולה להיות אחריות לפרק זמן סביר? מדוע לא יכולה להיות אחריות על עבודת התיקון? מרשת כמו רויאלטי ציפיתי לעבודה איכותית יותר.
בקשתי היא להחליף את הטבעת לטבעת אחרת וזהה (כי היא באמת יפהפיה) ואם אין יותר את הדגם הזה אז לקבל זיכוי כספי ולהחליף לטבעת או תכשיט אחר. פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה