|
|
|
|
|
|
החלפת מוצר |
נושא התלונה: |
יום חמישי 14 פברואר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קנו לי מתנה שרשרת עם תליון יהלום- זהב לבן משולב בזהב צהוב.
בכדי להחליף את המוצר לתליון זהה רק עם זהב צהוב ניגשתי, במסגרת השבועיים של האחריות, לשלושה סניפים שונים באזור המרכז של רשת רוילטי. באחד הסניפים מצאתי את התליון המבוקש אך היהלום המשובץ היה גדול יותר ונתבקשתי להוסיף 2000 שקלים. כיוון שמדובר במתנה, לא הוספתי את הסכום. חזרתי אל הסניף בו נרכש התליון המקורי וקיבלתי זיכוי. כעת, אני אמורה להסתובב אקראית בין סניפי הרשת ולחכות שיגיע התליון המיוחל עם יהלום בגודל שמשתווה ליהלום שנרכש עבורי.
לא נראה לי נאות לרשת כמו רוילטי להטריח את לקוחותיה בצורה כזו. צוות הרשת יכול לברר אם שרשרת כזו קיימת בסניף אחר או עם החברה יכולה לספק תליון כזה מבלי לתת לי להמתין ולטלטל אותי בין סניפים.
|
אספקת תליון בעיצוב הנדרש עם יהלום בגודל זהה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
רויאלטי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|