פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שביעות רצון מן השירות ועוגמת נפש נושא התלונה:
‏שבת ‏12 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניון רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ראשית, עליי לציין כי הנני לקוחה קבועה של הרשת, ולפני שנאלצתי למסור שני פריטים חדשים לתיקון ,לא שיערתי לעצמי, כי השירות לאחר הקנייה הוא ברמה ירודה.
בחודש דצמבר נקנו עבורי 2 פריטים, ב18/12 צמיד מדגם B2001Y וב31/12 עגילים מדגם 10304AVE167Yo. הצמיד היה גדול, אך לא מסרתי אותו להקטנה מיד, שני הפריטים נמסרו ב12/01/2008 לתיקון, בצמיד היה צורך להסיר 3 חוליות ובעגיל אחד נפלה פנינה לאחר שענדתי אותו רק פעמיים.
בתום ליבי האמנתי, כי התיקונים יהיו ברמה גבוהה, שכן הרשת מוכרת מוצרי יוקרה, אך לא כך היה.
ב22/01/2008 קיבלתי את הצמיד לאחר התיקון, בתחילה לא יכלתי להאמין למראה עיניי, מכיוון שרמת התיקון הייתה פשוט לקויה, הצמיד נראה כאילו תוקן על ידי מכונאי ולא צורף מיומן. הוסרו בו 3 חוליות, אך הסוגר עוות והחוליה האחרונה התחברה באופן עקום לסוגר. הצמיד נמסר לתיקון שוב.
לאחר שבוע קיבלתי את העגיל מהתיקון, וגם בו היה פגם! הפנינה הייתה במקומה, אך ליד הפנינה על הזהב נותרה שריטה דיי עמוקה ,שלא הייתה בו לפני הימסרו לתיקון. בשלב זה חשתי מורת רוח גדולה ביותר, זו הפעם היחידה שבה מסרתי אחד מן הפריטים שנקנו עבורי ברשת ושני הפריטים גם יחד "תוקנו" באופן לקוי ביותר, שאינו ראוי לאף חנות ובמיוחד לא לחנות תכשיטים, מקום בו מוכרים פריטים עדינים שכאלה.
הצמיד הגיע שוב לאחר שבועיים מן התיקון, אך הסוגר לא נראה כמו שהוא אמור להיראות, למרות שמראהו שופר.
ביקשתי, שלא יתקנו את העגיל שוב, אלא שיחליפו לי לדגם חדש, לאחר שבוע נוסף, העגילים אכן הוחלפו.
במשך חודש וחצי נאלצנו ללכתכל יום שלישי עם בעלי לסניף רחובות כדיי לקבל את הפריטים מן התיקונים, לשלחם לתיקון חוזר, ולקבלם שוב.
האמנתי, שהרשת תפנה אליי בהתנצלות ותציע פיצויים, מכיוון שבמשך חודש וחצי לא נהנתי מן הפריטים הנ"ל, במיוחד ששני הפריטים היו חדשים, נהרסו בתיקון ואילצו אותי לחזור לסניף באופו קבוע שבוע אחר שבוע בימי שלישי במשך חודש וחצי ימים!
עוגמת הנפש שלי גדולה, השירות היה לקוי ביותר, שני פריטים שנרכשים במשך שבועיים באותו הסניף, שניהם נשלחים לתיקון בעודם חדשים ושניהם נהרסים במהלך התיקון, אך הרשת לא פנתה אליי בהתנצלות.
מיותר לציין, כי הרשת איבדה לקוחות קבועים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצויים על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה