פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות מאחריות< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ-10 חושים קניתי שעון D&C בסניף רויאלטי רמת אביב.ע השעון שילמתי ממיטב כספי-2500 ש"ח. לפני כ-3 חודשים התפרקה רצועת השעון (נפל הפין) וכשבידי האחריות נגשתי לסניף על מנת שיתקנו לי את הרצועה.המוכרת הסבירה לי שחברה הפסיקה לעבוד עם חברת D&C אך הסכימה לקבל השעון לתיקון-כעבור שבועיים ו30 ש"ח קיבלתיו חזרה. אחרי חודש שוב התפרקה הרצועה, ניגשתי לסניף גבעתיים(הסניף הקרוב לביתי) שם שוב ציינו שלא עובדים עם D&C אך אם אני רוצה תיקון- שאגש לסניף בקניון אילון-שם זמן המתנה יהיה קצר. באיילון נעניתי בשלילה וטוענה שיותר לא מתקנים שעונים ושאלך לPLANET שבמשביר לצרכן ושהם יתקנו לי אותו. במורת רוח הלכתי למשביר, שם הסכימו לתקן אבל אמרו שהתיקון יכול לעלות עד 100 ש"ח ושזה יקח עד חודש!!
אני לא מצליח להבין איך חנות שמכבדת את עצמה מתנערת כך מלקוחותיה, מתזזת אותם מסניף לסניף ולא ממלאת את האחריות שהיא נותנת ושאני שילמתי עליה ממיטב כספי!! אני לא אמור להסתובב ולחפש מי יתקן את שעוני,וגם אם החנות הפסיקה לעבוד אם אותה חברה, מן הראוי שלפחות תדאג לאחרוני לקוחותיה בקבלת שירות- ולא "תזרוק" אותם לרחוב
טרטור והעלבה סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה