יחס לא הולם |
נושא התלונה: |
יום רביעי 21 מאי 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון רמת אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
נכנסתי הבוקר ב-9:30 לסניף רויאלטי בקניון רמת אביב, בכוונה לקנות מספר מתנות ליום הולדתה של בת זוגי, ותכננתי להוציא סכום של בערך 15,000 ש"ח. הייתי לבוש פשוט - בחולצת טישירט ומכנס דגמח. ביקשתי מהמוכרת עגילים או שרשראות זהב שהינם 18 קאראט ומעלה, והיא טענה שאין בחנות מוצרים מסוג זה כלל וכלל, ושאלה מדוע אני מעוניין רק ב18 קאראט. הסברתי לה שלבת זוגי רגישות בעור, ואינה יכולה להשתמש במוצרים באיכות נמוכה יותר. המוכרת הסבירה לי שמה שגרם לבת זוגי אלרגיה בעור הוא מוצרי כסף עם ציפוי זהב, כנראה שבשל סגנון לבושי היום בבוקר הסיקה המוכרת מסקנות לא מבוססות לגבי מצבי הכלכלי. לאחר שהתעקשתי לראות מוצרים, באופן מפליאן איתרה 2-3 מוצרים עם 18 קאראט שנושאים יהלומים אמרתי לה שאני מעוניין במשהו יותר פשוט בעיצובו, ללא יהלומים, ואז יחסה הפך גרוע אף יותר, ואמרה שאין להם כאלה מוצרים בעודה מנסה לסלק אותי מן החנות. כששאלתי אותה לפשר התנהגותה, אמרה ש"פשוט" משמעותו זול, וש"אין להם דברים כאלה". הבנתי שבכדי לרכוש מוצרים מן הרשת, עלי ללבוש את אותה החליפה שאני לובש לעבודה. ברצוני להביע תרעומת על היחס המזלזל שנבע מכך שהתלבשתי באופן מסוים ופשוט הבוקר. האם הרשת מחנכת את מוכריה לזלזל בלקוחות בהסתמך על לבושם? ההפסד כולו של רויאלטי, בעשרות אלפים.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|