פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס פגום נושא התלונה:
‏יום שני ‏26 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26.05.08 בעלי רצה לעשות לי הפתעה לרגל סיום תואר וקנה לי עגילים ברויאלטי בקרית גת.
רציתי לעשות ביטול עסקה והתקשרתי לרשת...שם הסבירו לי שלא ניתן לעשות כלום בנדון וצריך לפנות לשירות לקוחות.
ב 27.05.08 בבוקר התקשרתי ודברתי עם שירות לקוחות ושם פעם אחר פעם הנציגה פשוט לא הפסיקה להגיד : "אין מה לעשות ...זו מדיניות של החברה ....אין מה לעשות ...קחי זיכוי...תחליפי". הסברתי לה שאני במצב כלכלי מאוד עדין וכי רכישת תכשיט עכשיו זה מיותר וכי אני מוכנה לשלם אחוז מסויים ( בגדר הסביר) בשל ביטול עסקה עבור העגילים שבעלי רכש אבל שיעשו ביטול עסקה , הנציגה התעקשה על שלה.
בקשתי לדבר עם המנהלת, וקבלתי תשובה שהמנהלת לא נמצאת ושתהיה רק מחר ועוד הוסיפה הנציגה כי אין לי מה להתקשר למנהלת כי המנהלת תגיד לי את אותו הדבר.

למותר לציין כי לפני החתונה נרכשו טבעות נישואין באחד סניפי רויאלטי ולאחר חודשיים הזהב דהה ולא היה ברק וכאשר פניתי לסניף , אמרו לי : "אין מה לעשות, זה סוג של זהב"...סוג של זהב????????? טבעת נישואין ללא אבן שעולה 2.000 ש"ח אז אומרים לי "סוג של זהב" ושלא ניתן לעשות כלום????????????

אני ממש אבל ממש מאוכזבת מאופן השירות שאני מקבלת מרשת כל כך יוקרתית ומכובדת!!!!
אני מיואשת ומאוד מבקשת ליצור איתי קשר ובאופן חריג וחד פעמי לאשר ביטול עסקה.
כספי סוג הנזק :
ביטול עסקה והחזרת כסף פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה